شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با آیت الله اعرافی

حوزه/منعم گفت: در بخش ورزش های همگانی با مشارکت هیئت های ورزشی قم توسعه و ترویج ایستگاه های ورزش صبحگاهی یکی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان این استان بوده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، دکتر رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در همایش پیاده روی خانوادگی طلاب حوزه علمیه قم که روز جمعه از شهرک قدس به سمت مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری علیه السلام گفت: این همایش در راستای توجه هرچه بیشتر به ورزش همگانی و تشویق مردم به فعالیت بدنی بویژه پیاده روی و پس از دوسال شیوع بیماری کرونا برگزار شده است.

وی افزود: پرداختن اقشار مختلف مردم به ورزش موجب نشاط جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی است.

منعم با اشاره به آثار پرداختن به ورزش های همگانی خاطرنشان کرد: همدلی، تقویت همبستگی، تحکیم روابط اجتماعی و مشارکت اجتماعی از آثار ورزش های همگانی می باشد.

وی به ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده در زمینه های ورزشی در استان قم پرداخت و گفت: در بخش ورزش های همگانی با مشارکت هیئت های ورزشی استان توسعه و ترویج ایستگاه های ورزش صبحگاهی یکی از برنامه های ما بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: در زمینه رشته های قهرمانی نیز استان قم در چند سال اخیر عناوین متعدد قهرمانی را در مسابقات مختلف و لیگ های معتبر کشور به دست آورده است.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران قمی در المپیک ۲۰۲۰ افزود: قهرمانان ورزشی استان قم موفق به کسب ۵ سهمیه در المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۰ ژاپن شدند؛ کسب ۲ عنوان قهرمانی در این مسابقات نیز از دیگر افتخارات این عزیزان برای کشورمان و استان قم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha