یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام شعيب صالحي

حوزه/ امام جمعه بندر خمیر در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان، بر ضرورت ارائه آموزش ها به دانش آموزان با رویکرد و پیوست فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هرمزگان حجت الاسلام شعیب صالحی، صبح امروز در جلسه ای با مدیر آموزش و پرورش بندر خمیر ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام حسن عسکری علیه السلام، اظهارداشت: در نظام اسلامی فرهنگ از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است، چرا که نفس انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی و احیای تمدن اسلامی به نوعی فرهنگی است.

امام جمعه بندرخمیر افزود: با توجه به اهمیت فرهنگ در تحقق جامعه اسلامی، آموزش و پرورش و مدیران و تصمیم گیران در نظر داشته باشند که تمامی زیر ساخت های آموزشی با رویکرد و پیوست فرهنگی انجام گیرد .

رئیس شواری فرهنگ عمومی بندر خمیر تصریح کرد: ما ایرانی ها بر خلاف غربی ها از الگوهای فرهنگی بسیار ارزشمندی برخورداریم و فرهنگ ایرانی سلامی بر تارک تاریخ می درخشد، از این رو امروز باید جلوی استحاله فرهنگی و عادی سازی برخی از ضد فرهنگ ها را در جامعه بگیریم.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش و مدرسه محل و فرصت مناسبی است برای اینکه بتوانیم هویّت دینی و فرهنگ دینی را در دانش آموزان تقویت کنیم و رنگ معنویت را در آن ها افزایش دهیم.

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه برای تقویت مبانی اسلام و انقلاب باید آموزش و پرورش در تمامی سنین بر اساس آموزه های دینی مدنظر قرار گیرد، گفت: در مرحله حساس گام دوم انقلاب قرار داریم که متاسفانه به واسطه کم توجهی به مسئله جمعیت و نیروی انسانی با مخاطره روبرو شده ایم و این قصور از طریق سیاستگذاری های صحیح، تامین رفاه و حمایت ها باید جبران شود.

امام جمعه بندر خمیر خاطرنشان کرد: مسئولین آموزش و پرورش نسبت به تربیت کودکان و نوجوانان حساس باشند تا آینده کشور تضمین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha