دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
الزهرا (س) ارویه

حوزه/ ستاری به ارزش و اهمیت کتاب در زندگی انسان پرداخته و گفت: باید شیوه های تقویت فن بیان، مهارت خوب دیدن و شنیدن را با مطالعه کتاب تقویت کنیم و این مباحث ارتباط تنگاتنگی با خوب فکر کردن دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، کارگاه مطالعه و ارتقاء مهارت مطالعاتی طلاب خواهر، امروز با حضور فاطمه ستاری در مدرسه علمیه الزهرا ء (س) ارومیه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

در این جلسه ستاری به ارزش و اهمیت کتاب در زندگی انسان پرداخت و گفت: باید شیوه های تقویت فن بیان، مهارت خوب دیدن و شنیدن را با مطالعه کتاب تقویت کنیم و این مباحث ارتباط تنگاتنگی با خوب فکر کردن دارد و اگر صحیح اندیشی را در زندگی پیاده کنیم در تفکر دچار خطا نخواهیم شد.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی تصریح کرد: مشاهده، تاثیر مستقیم در تفکر ما دارد و علاوه بر تاثیر در طرز تفکر بر چگونگی تحلیل داده ها نیز تاثیر گذار است.

وی در ادامه به گفت‌وگو در مورد کتاب و معرفی آن با نگاه خلاق و روش های مطالعه و شیوه های ترویج کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت با مطالعه اشاره کرد و افزود: باید مطالعه کتاب را به شیوه های جذاب به جامعه معرفی کنیم و متاسفانه در این زمینه شاهد کم کاری و کاستی های زیادی هستیم.

در این کارگاه کارهای عملیاتی مطالعه درست به طلاب خواهر آموزش داده شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha