دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حاج اقا

حوزه/مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) بندرعباس در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، پیش از ظهر امروز با حضور جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان، حجت الاسلام مرتضی غریب مدیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی علیه السلام افتتاح شد.

حجت الاسلام سید حسن ابراهیمی مدیرعامل مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) بندرعباس در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار حوزه اظهارداشت: فعالیت های فرهنگی و تربیتی و در واقع ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از اهداف اصلی راه انداری این مجموعه است و سعی داریم در کنار اینکه خدمت رسانی به جامعه هدف را انجام می دهیم ترویج فرهنگ احسان نیکوکاری را نیز مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: الحمدلله حرکت جهادی در حوزه مراکز نیکوکاری دانش آموزی با برکت در کل کشور و همه استانها در حال شکل گیری است که نشانه خوبی برای جامعه نیکوکاری کشور است.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن محتبی (ع) بندرعباس عنوان کرد: در این مرکز تلاش می کنیم هم از ظرفیت دانش آموزان مستعد استفاده کنیم و هم نیازمندان قشر دانش آموز را مورد حمایت خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری می تواند موجب ایجاد خدمات شایانی در جامعه شود و بار بسیاری از مشکلات را به دوش بکشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha