جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمیته امداد

حوزه / مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از افتتاح مرکز نیکوکاری ملی نفس و مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی در روز ولادت با سعادت امام رضا (ع) در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حمید باسره مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در آیین افتتاح دو مرکز نیکوکاری در استان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع)، مرکز نیکوکاری ملی نفس و مرکز نیکوکاری تخصص قرآنی با حضور مسئولین در استان افتتاح گردید.

وی افزود: مرکز نیکوکاری ملی نفس به نام (شهید عراقی زاده) با فعالیت در سه مقوله شناسایی مادران در معرض تصمیم به سقط، ارائه مشاوره با بهره‌گیری از متخصصین (درمانی و بهداشتی)، فرهنگ‌سازی و حمایت از خانواده‌ها گروه هدف با همکاری بسیج جامعه پزشکی و با حضور سردار هدایت الله امیری، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) افتتاح گردید.

باسره ادامه داد: مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی نیز با همکاری هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان هرمزگان و به منظور جذب خیران به سمت توسعه فعالیت‌های قرآنی، آموزش و پرورش نیرو متخصص قرآنی، تربیت حافظان قرآن کریم جامعه هدف راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: در حال حاضر ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در استان هرمزگان فعالیت دارند که از این تعداد ۵۰ مرکز نیکواری به صورت تخصصی برای نیازمندان استان می باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha