یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله دستغیب

حوزه/ رئیس جامعه روحانیت شیراز در ادامه با تاکید بر اینکه طلاب از لحاظ معیشتی در شرایط دشواری قرار دارند، تصریح کرد: طلاب در امور جاری خود، با شهریه اندکی که دریافت می‌کنند با مشکلاتی به ویژه در رابطه با مسکن مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد، اظهار کرد: مدرسه علمیه منصوریه مرکز تعلیم و تربیت طلاب تحت اشراف دو شخصیت ممتاز و چهره ماندگار روحانیت شیعه، حضرات آیات حاج شیخ ابوالحسن حدائق و حاج شیخ محمدرضا حدائق(ره) بوده است.

وی اظهار کرد: عالمانی که علاوه بر علم، به زینت تقوا آراسته بودند و مردم از زلال معرفت و انفاس قدسیه ایشان حظّ و بهره وافر داشته اند و چه بسیار شاگردانی را که در همین مدرسه پرورش داده و به مراتب عالیه علمی و معنوی نائل گردیدند.

رئیس جامعه روحانیت شیراز در ادامه با تاکید بر اینکه طلاب از لحاظ معیشتی در شرایط دشواری قرار دارند، تصریح کرد: طلاب در امور جاری خود، با شهریه اندکی که دریافت می‌کنند با مشکلاتی به ویژه در رابطه با مسکن مواجه هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم طلاب نیز همچون دیگر اقشار جامعه، تا حدودی مشکلاتشان برطرف شود، چرا که جوانان، خصوصاً طلاب جوان در واقع امید آینده اسلام و انقلاب می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha