جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضرت  آیت‌الله علوی گرگانی، امروز در دیدار با اعضای بسیج ریاست جمهوری

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: مردم از گرانی می‌نالند و دولت باید در این زمینه با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق در راستای رفع مشکلات کشور اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی، امروز در دیدار با اعضای بسیج ریاست جمهوری که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیات الهی اظهار داشت: بیش از ۸۰ آیه الهی ما را به تقوا دعوت می‌کند که نشان‌دهنده اهمیت آن است.

معظم له بابیان اینکه تقوا نخستین پایه و حقیقت دین اسلام است، افزود: امام(ع) فرمودند که تقوا یعنی انسان معروف را انجام و حرام خدا را انجام ندهد، هرکسی واجبات الهی را انجام و حرام را ترک کند همچون دو بال پرواز می‌کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: اگر واجبات خدا انجام و کار حرام انجام ندهیم عظمت انسان افزایش پیداکرده و ترقی می‌کند و مقرب درگاه الهی می‌شود و باید تلاش کنیم به‌ مقامات الهی برسیم و به موفقیت دست پیدا کنیم.

معظم له ادامه دادند: مردم از گرانی می‌نالند و دولت باید در این زمینه با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق در راستای رفع مشکلات کشور اقدام کند.

ایشان، رفع سریع مشکلات جامعه را مورد تاکید قرار دادند و خاطرنشان کردند: مردم نسبت به گرانی ناله می‌کنند و به گوش ما می‌رسانند، رئیس‌جمهور باید با دستور اجرایی سریع برای حل مشکلات جامعه اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha