شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار ابراهیمی

حوزه / فرمانده انتظامی استان قزوین با حضور در مدرسه علمیه صالحیه قزوین با اساتید و طلاب این مدرسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار علی ابراهیمی، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانیت استان، گفت: در جنگ نابرابری که یک طرف جبهه فضایل و اخلاق و ایمان و طرف دیگر جبهه شرک و کفر و گناه بود، روحانیون در تقویت معنویت و باورهای دینی رزمندگان نقش موثری داشتند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز روحانیون چون دیدبان هایی تیزبین در دفاع از ارزش های دینی تلاش می کنند و در سنگر تبلیغ و ترویج اندیشه های ناب اسلامی حضوری پر رنگ دارند.

وی ادامه داد: رزمندگان دلاور و شجاع ما با روحیه مثال زدنی در کنار روحانیت نگذاشتند یک وجب از این خاک به تصرف دشمن درآید.

سردار ابراهیمی اظهار کرد: روحانیون در دوران دفاع مقدس به عنوان پرچمداران نهضت عاشورایی در جبهه ها توانستند در عملیات مختلف نقش مهمی در پیروزی کشورمان ایفا کنند

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: روحانیت در تمامی مراحل تاریخی کشورمان همواره به‌عنوان هادیان و راهنمایان ملت در مبارزه با استعمار و استبداد بودند.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: جهاد در راه خدا و دفاع از حریم اسلام و میهن اسلامی تا مرز شهادت، وظیفه ای الهی و آرمانی انسانی است که ملت همیشه در صحنه ایران از قشرهای گوناگون این وظیفه را در طی سال های دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در دوره‌های مختلف تاریخ اسلام، بویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حال و هوای معنوی موجود در جامعه را از برکت زحمات و تلاش روحانیت و حوزه های علمیه در امر تبلیغ معارف اسلامی برشمرد.

حضور فرمانده انتظامی استان قزوین در مدرسه علمیه صالحیه + عکس

حضور فرمانده انتظامی استان قزوین در مدرسه علمیه صالحیه + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha