پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه نمی‌دهیم معاندان از مطالبات جامعه ایثارگری سوء استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، امروز در نشستی با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران جنگ تحمیلی ۳۵۰ هزار نفر جمعیت داشت، اما بیشترین اعزام به جبهه از این استان بود.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در دوران قبل از انقلاب درگیر با حکومت پهلوی بود که چندین بار مورد حمله هوایی و لشکرکشی رژیم قرار گرفت و جنگ های سختی اتفاق افتاد که امام با نامه خود از مقاومت مردم استان تمجید و حمایت کرد.

امام جمعه یاسوج گفت: وقتی امام قیام را شروع کرد، مردم استان برای دفاع از نهضت وارد شدند. همچنین بعد از پیروزی انقلاب، در جبهه خود را نشان دادند؛ مردم استان ما در همه صحنه‌ها و عرصه ها از جمله در صحنه سیاسی و انتخابات جز استان‌های اول و پیشرو در مشارکت هستند.

وی افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تمام شیعه بوده و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت سادات دارد، یعنی یک سوم جمعیت استان ما سادات هستند .

حسینی ادامه داد: خدمات نظام به استان تحسین برانگیز بوده و امکانات بسیاری به کهگیلویه و بویراحمد آمده که مردم هم شکرگزار هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمات نظام بالاست هر چند مشکلات زیادی در کشور از سوی دشمنان با تحریم‌ها و فشارها تحمیل شده است، گفت: علی‌رغم همه فشارها پیشرفت های سیاسی چشمگیری داشته ایم و روز به روز با نفوذتر می‌شویم.

حسینی با بیان اینکه جامعه ایثارگری توقعاتی دارد، گفت: نباید از این مشکلات مغفول شویم؛ جمعیت ایثارگران چندان زیاد نیست که به آنها بی توجهی شود؛ ممکن است عده ای اندک در گوشه‌ای حرف هایی بزنند، اما قاطبه مردم موافق حمایت از جامعه ایثارگری هستند.

وی با بیان اینکه همه چیز را نباید در مسائل مادی محدود کنیم، اظهار کرد: در حوزه فرهنگی هم باید جامعه ایثارگری را مورد حمایت قرار داد و بسترهای بسته‌های فرهنگی در اختیار آن ها قرار دهیم تا دشمن نتواند از یک فرزند، همسر و خانواده شهید جریان سازی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha