پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مجتهد شبستری

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، ارتحال آیت الله محسن مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز در پی ارتحال آیت الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه سابق تبریز، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، ارتحال آن عالم فقید را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء الی یوم القیامه

ارتحال جانسوز فقیه انقلابی، مجاهد و بصیر، عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مقام عظمای ولایت در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، حضرت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری موجب تألم و تأثر حوزویان و دوستداران انقلاب گردید.

تلاش‌های آن عالم مجاهد و نستوه در پیروزی انقلاب و بقای آن و روشنگری‌های عمارگونه‌اش در مقاطع گوناگون انقلاب و هدایت جوانان انقلابی و نیز حوزوی هیچ گاه فراموش نخواهد شد. آن مرحوم همواره در دفاع از حریم ولایت و انقلاب و مقابله با فتنه‌گران داخلی و خارجی پیشگام بود.

این‌جانب ضایعه فقدان ایشان را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، حوزه‌های علمیه، امت ولایت‌مدار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز و به ویژه فرزند بزرگوارشان حاج شیخ محمدجواد مجتهد شبستری عضو مجمع خبرگان رهبری تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات و رحمت و غفران الهی برا رای آن مرحوم مسألت دارم.

مهدی محمدی صیفار
مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha