جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبریز

حوزه/ شخصیت‌های لشکری و کشوری و نهادهای مختلف با صدور پیام‌های تسلیت جداگانه، ارتحال آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفتند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مسئولان، شخصیت‌های لشکری و کشوری و نهادهای مختلف کشور با صدور پیام‌های تسلیت جداگانه، ارتحال آیت الله مجتهد شبستری عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز:

بسمه تعالی

انا لله وانا الیه راجعون

با نهایت تأثر و تأسف اطلاع یافتیم روحانی جلیل‌القدر عالم عامل فقیه مبارز حضرت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری طاب ثراه به ملکوت اعلی پیوست.

آن عالم متعهد در دوران عمر شریف و پر برکت خود از پیشگامان انقلاب اسلامی و بنیانگذاران جامعه روحانیت مبارز بوده و منشأ آثار علمی، اجتماعی و عام‌المنفعه فراوان می‌باشد.

آیت‌الله مجتهد شبستری با عضویت در چند دوره مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و نمایندگی ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیسی جامعه روحانیت مبارز کارنامه‌ای شایسته و شایان تقدیر دارد.

جامعه روحانیت مبارز ارتحال این عالم ربانی را به محضر مبارک بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری و مراجع بزرگوار و علماء بلاد و اعضای محترم مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت و قاطبه مردم شریف آذربایجان و بیت معظم ایشان بالاخص فرزند ایشان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای شیخ جواد مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری صمیمانه تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال علو درجات آن مرحوم و دوام عمر همه خادمان اسلام و ملت شریف ایران و اجر و صبر برای بازماندگان آن عزیزمسئلت می‌نماید.

والسلام علیکم

محمدعلی موحدی‌کرمانی

رئیس جامعه روحانیت مبارز

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور:

در پی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری در پی رحلت عالم عامل حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری که عمر بابرکت خود را در راه تبلیغ اسلام صرف نمود و در سنگرهای مختلف انقلاب (نماینده ولی فقیه در آذربایجان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان مجلس شورای اسلامی و امامت جمعه) حضور فعال داشت را به محضر مقام معظم رهبری، مردم انقلابی آذربایجان، جامعه روحانیت وخانواده معزی عرض تسلیت دارم.

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین اختری رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع):

ارتحال عالم و دانشمند فرزانه، وارسته، متواضع و مجاهد و سرباز وفادار و شاگرد حضرت امام خمینی (ره) و یار و یاور مقام معظم رهبری، آیت الله مجتهد شبستری، رییس سابق شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) موجب تألم و تأسف و اندوه فراوان شد.

این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، مردم شریف و ولایتمدار آذربایجان شرقی و بیت مکرم و معزز و بازماندگان و شاگردان آن مرحوم مغفور جنت آشیان از طرف خود و اعضای معزز و بزرگوار شورای عالی اهل بیت (ع) تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

آن عالم مجاهد و عامل فی سبیل الله عمر پر برکت و معنویت خود را در راه نشر معارف اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و خدمت به مردم شریف ایران مصروف کرد.

آن مرحوم مغفور در تحکیم مبانی و ارزشهای والای انقلاب اسلامی خدمات ارزنده و ماندگار برجای گذاشت و با قبول مسئولیت های خطیر و حساس و تعیین کننده نقش موثر و ارزنده ای به یادگار گذاشت از جمله نمایندگی ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامت جمعه تبریز، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری و ریاست شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) را در صفحه زرین و درخشان زندگی خود به یادگار گذاشت که از خداوند متعال مسالت می نمایم ذخیره ای در میزان حسنات وی در روز قیامت گردد.

پیام تسلیت محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم انقلابی آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسئلت دارم.

محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

پیام تسلیت حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری که عمر با برکت خویش را صرف تبلیغ اسلام و ترویج معارف خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) نمود و در سنگرهای مختلف انقلاب اسلامی همچون نماینده ولی فقیه در آذربایجان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان مجلس شورای اسلامی نقش و حضوری فعال و موثر داشت را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع و علمای عظام و مردم انقلابی آذربایجان، جامعه روحانیت و خانواده معزی ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند غفور و رحیم برای آن عالم نستوه علو درجات و همجواری با علماء و صلحاء و برای بیت مکرم و علاقمندان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

ارتحال ملکوتی عالم ربانی، مفسروفقیه با بصیرت، عالم وارسته آیت الله محسن مجتهد شبستری که در طول عمر بابرکت خود علاوه بر تربیت شاگردان فاضل، در سنگر نمایندگی مردم شریف آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، ونمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه تبریز، در جامعه روحانیت مبارز نیز چراغ راه مردم بصیر بوده و آثار علمی و عملی و تألیفات گرانبهایی از خود به یادگار گذاشت موجب تأسف و تأثر شدید شد.

اینجانب ضایعه فقدان این ذخیره حوزه علمیه شیعه را به امام زمان (عج) مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام تقلید، علما، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه تسلیت عرض نموده و از حضرت ربوبی آرامش ابدی در فردوس برین و حشر با اولیاء، ائمه اطهار و مقربان درگاهش را خواهانم و برای فرزندان و خانواده آن عالم بصیر انقلابی صبر جزیل خواهانم.

پیام تسلیت ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل:

درگذشت عالم دانشمند و فرهیخته، آیت‌الله مجتهد شبستری یار دیرین امام(ره) و رهبری (مدظله العالی) موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

ایشان از شاگردان امام راحل و مبارز دوران انقلاب بودند و در مسئولیت‌های مختلف همچون نمایندگی مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و همچنین تبلیغ و تبیین معارف دینی و تربیت شاگردان همواره‌ منشا آثار ارزشمند و ماندگار بودند.

این مصیبت را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف ایران به خصوص مردم شریف و ولایتمدار آذربایجان شرقی ، حوزه‌های علمیه، علاقه‌مندان و شاگردان و بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهی برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌ نمایم.

علی اکبر ولایتی

پیام حجت الاسلام و المسلمین میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

باسمه تعالی

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

خبر ارتحال عالم وارسته و فقیه انقلابی، عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق، ولی فقیه در استان که عمری را در راه ترویج و نشر آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های اخلاقی و انقلابی، تحکیم و تعالی انقلاب اسلامی سپری نمودند، موجب تألم و تأسف فراوان گردید.

حضرت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عالم وارسته و پرهیزگار و فقیه انقلابی و مردمی، از جمله یاران صدّیق امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند و در مدت زمان حضور خود در کسوت نماینده، ولی فقیه در استان و امامت جمعه تبریز، منشأ خدمات بسیاری شدند که ثمرات آن ماندگار و ان شاءالله ذخیره اخروی برای آن فقید راحل خواهد بود.

اینجانب فقدان‌این روحانی عالی مقام را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، مردم ولایتمدار و انقلابی آذربایجان، حوزه‌های علمیه استان، روحانیت معظم، خانواده محترم و فرزندان گرانقدر خاصه حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ جواد مجتهد شبستری تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن سعید فقید، علو درجات و رحمت واسعه الهی از پروردگار متعال مسئلت دارم.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی

نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت حضرت آیت الله مجتهد شبستری موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

این روحانی مجاهد و یار صمیمی انقلاب اسلامی و همراه دیرین مقام معظم رهبری در برپایی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی پایی پُر استقامت داشت و همواره همراه صادق نظام در پیمودن راه دشوار خود بود.

آیت الله شبستری بخش مهم و قابل توجهی از تاریخ پر رمز و راز انقلاب اسلامی در خطه آذربایجان شرقی است. ایشان هم در کسوت نماینده ولی فقیه در استان و هم نماینده ادوار مجلس خبرگان چهره ای موثر و تاریخ ساز را از خود به یادگار گذاشت.

ایفای نقش موثّر در ادوار مختلف مجلس خبرگان و اتخاذ موضع فعال و عمارگونه در حوادث سخت بمانند فتنه ۸۸ و خلق حماسه ۸ دی، تصویر ایشان را در ذهن و خاطرِ جمعی مردم این دیار ماندگار کرده است.

اینجانبان، رحلت این روحانی فاضل و انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب، جامعه روحانیت مبارز، حوزه های علمیه قم و تبریز و همچنین به مردم عزیز و ولایتمدار استان و بیت مکرم شان تسلیت گفته و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت مینماییم.

حجت الاسلام والمسلمین سرایی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده

فرمانده سپاه عاشورا

پیام تسلیت عباس رنجبر شهردار تبریز:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و جلیل‌القدر و یار دیرین انقلاب و رهبری، حضرت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، آن فقیه عالم و امام جمعه سابق تبریز را به محضر نورانی امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، روحانیت معظم، حوزه‌های علمیه، خاندان مکرم ایشان و مردم تبریز تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و علوّ درجات و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

عباس رنجبر

شهردار تبریز

پیام تسلیت جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی:

«انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و جلیل‌القدر و یار دیرین انقلاب و رهبری، حضرت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان رهبری، نماینده سابق ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه سابق تبریز را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم ایشان و بویژه مردم شریف استان آذربایجان شرقی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند غفور و رحیم برای آن عالم نستوه علو درجات و همجواری با علماء و صلحاء و برای بیت مکرم و علاقه‌مندان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

پیام تسلیت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

انّا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت آیت‌الله مجتهد شبستری روحانی پارسا و فقیه برجسته، نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به عمار آذربایجان معروف بود، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

مرحوم شبستری تمام طول عمر پربرکت خود را صرف آرمان های انقلاب و اسلام کرد و در سال ۸۸ با بصیرتی کم نظیر مقابل فتنه گران ایستاد.

مرحوم شبستری بعد از پیروزی انقلاب، مسئولیت‌هایی همچون نماینده ولی فقیه و امام جمعه آذربایجان شرقی، عضو مجلس خبرگان رهبری، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو مجلس خبرگان رهبری را برعهده داشت و همواره منشا خیر و برکت برای مردم آذربایجان بود.

بدین وسیله فقدان این عالم جلیل القدر را خدمت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خانواده آن مرحوم و همچنین مردم ولایتمدار تبریز و آذربایجان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

تسلیت حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

بسم الله الرحمن الرحیم

إذا ماتَ العالِمُ ثُلِمَ فِی الإسلامِ ثُلمَةٌ لایَسُدُّها شَیءٌ إلی یَومِ القِیامَةِ

ارتحال فقیه مجاهد و عالم ربانی حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری از اعضای برجسته مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه سابق تبریز مایه اندوه و تاثر دوستداران انقلاب گردید.

آثار و خدمات این مبارز خستگی ناپذیر بویژه مواضع انقلابی و عمارگونه آن عالم وارسته بویژه در عرصه های مهم دفاع از نظام مانند فتنه ۸۸ هیچ گاه از خاطر انقلابیون ولایی فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات و رحمت و غفران الهی برای روح این فقیه مجاهد، ضایعه فقدان آن عالم پارسا را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، حوزه های علمیه و امت ولایت مدار آذربایجان بویژه فرزند بزرگوارشان حاج شیخ جواد مجتهد شبستری عضو محترم مجلس خبرگان رهبری، تسلیت عرض می نمایم.

سیدابوالفضل موسوی آقداش

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی

پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال فقیه وارسته،مجاهد نستوه، عمار انقلاب ، یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله حاج شیخ محسن مجتهدشبستری موجب تأسف و تألم فراوان شد.

آن بزرگوار الگوی فاخری از علم و فقاهت و اجتهاد و ولایتمداری بودند.فقیهی که در دوران عمر با برکت خود در سنگرهای متعدد و مسئولیت های خطیر حضور داشته و مخلصانه در ترویج و نشراندیشه های ناب انقلاب اسلامی، علوم اسلامی و شعائر دینی و مذهبی اهتمام ورزیدند؛ و در مدت حضورشان در استان آذربایجان شرقی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امامت جمعه تبریز و همچنین نماینده مجلس خبرگان رهبری ، خدمات شایسته ای را برای انقلاب اسلامی و علی الخصوص مردم شریف آذربایجان و امت شهید پرور تبریز انجام دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ، ضمن تسلیت درگذشت این عالم ربانی و مجاهد نستوه به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه،حضرت آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و ملت شریف ایران و بخصوص مردم غیور و ولایتمدار آذربایجان شرقی، برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای عموم بازماندگان بویژه خدمت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد مجتهد شبستری صبر و اجر مسئلت می نماید.

پیام تسلیت امام جمعه مرند:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

خبر ناگوار رحلت عالم مجاهد و ولایتمدار حضرت آیت الله مجتهد شبستری رضوان الله تعالی علیه موجب تالم و تاثر گردید.

مواضع انقلابی و خدمات معظم له در مناصب مختلف نظام اسلامی در عصر ستم شاهی و بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدت 22 سال نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امامت جمعه شهر تبریز در تاریخ ایران فراموش نخواهد شد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری دام ظله العالی و حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید، مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی بویژه بازماندگان و ارادتمندان معظم له تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقیه مجاهد رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاء الله از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علی نعمت زاده

امام جمعه شهرستان مرند

پیام تسلیت حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

ارتحال عالم ربّانی ومجاهد فی سبیل الله حضرت آیت‌الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده محترم ولی فقیه دراستان آذربایجان شرقی وامام جمعه سابق تبریز موجب تاثروتالم خاطر گردید

اینجانب این ضایعه غمبار را به عموم مردم وعلمای بزرگوار وحوزه های علمیه وبیت مکرم ایشان صمیمانه تسلیت وتعزیت عرض می کنم خداوند متعال به این یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری وحامی انقلاب اسلامی غریق رحمت و به همه دوستداران و بازماندگان صبرجزیل واجرجمیل عنایت فرماید ان شاالله

علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب

پیام تسلیت حجت الاسلام رسول برگی رئیس شورای اسلامی تبریز:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّاللّه و انّا الیه راجعون

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:

مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ، و هُوَ نَجمٌ طـمِسَ.

مرگ عالم مصیبتی جبران ناپذیر و رخنه ای بسته ناشدنی است. او ستاره ای است که غروب می کند.

رحلت عالم ربّانی مجاهد نستوه نماینده سابق ولیّ فقیه در استان حضرت آیت‌الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری ، یار دیرین حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و مقام عظمای ولایت مدظلّه العالی، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را محضر حضرت بقیّة الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، مقام معظم رهبری مدّظلّه العالی ، حضرت آیةالله آل هاشم نماینده امام خامنه ای در استان و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز ، حوزه های علمیّه و عموم مردم شریف و ولایتمدار تبریز تسلیت عرض نموده و از بارگاه حضرت احدیّت برای آن مجاهد نستوه غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزّا صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

رسول برگی

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز

پیام تسلیت روح‌الله متفکرآزاد نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم انقلابی و عمار آذربایجان، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت،‌ مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، که یکی از استوانه‌های نظام اسلامی بود، مایه تاسف و تاثر گردید.

خدمات موثر این عالم مجاهد در اوایل انقلاب، نقش تاثیرگذار در انتخاب رهبر معظم انقلاب به رهبری و پیشتازی در مقابله با فتنه ۸۸ فراموش ناشدنی است.

اینجانب به نوبه خود، این ضایعه را به مقام معظم رهبری، بیت مکرم ایشان، بویژه حاج شیخ جواد مجتهد شبستری و مردم شریف ایران، آذربایجان و تبریز تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقیدِ سعید علو درجات را مسئلت می‌دارم.

روح‌الله متفکرآزاد

نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر

پیام تسلیت فرمانداری تبریز:

إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

با نهایت تأثر و تأسف درگذشت آیت‌الله مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق تبریز را خدمت رهبر معظم انقلاب، مردم ولایتمدار تبریز و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم از درگاه احدیت مسئلت می‌نماییم.

فرمانداری تبریز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha