جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: خطه آذربایجان خانه عاشورائیان است و برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید به ثبت و ضبط خاطرات شهدا و ایثارگران، اهتمام جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با تبیین راه های حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده گفت : برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید به ثبت و ضبط خاطرات شهدا و ایثارگران، تکمیل و راه اندازی موزه های شهدا و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اهتمام جدی داشته باشیم.

امام جمعه تبریز افزود: برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده از ظرفیت مردمی و واگذاری مسئولیت‌ها به دستگاه‌های دیگر فارغ از نگاه جناحی یکی از اقدامات برجسته این بنیاد است.

وی با بیان اینکه بخشی از منویات و مطالبات رهبری در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار محقق شده است، ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای ثبت و نشر ارزش‌ها و ناگفته های سالهای جنگ علاوه بر استفاده از اندیشه های پیشکسوتان در تولید آثار مکتوب از ظرفیت های هنرمندان در رسانه‌ های مختلف و فضای مجازی هم استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به وحدت بی بدیل یگان های نمونه سپاه و ارتش مستقر در استان گفت: خطه آذربایجان خانه عاشورائیان است و ارتشی و سپاهی یک روح واحد هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha