جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه تهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه تهران طی پیامی، ارتحال آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران طی پیامی، ارتحال آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

ارتحال فقیه مجاهد حضرت آیة الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری طلب ثراه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، علماء وروحانیت استان تهران ، شاگردان ارجمند و به ویژه به خاندان و بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و علو درجات برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی و پاداش نیک الهی برای بازماندگان محترم ایشان از خداوند متعال خواستارم.

این عالم وارسته که خوشه چین اعاظمی همچون حضرات آیات سید حسین بروجردی، امام خمینی، سید محمد محقق داماد، سید محمد رضا گلپایگانی و میرزا هاشم آملی( قدس الله اسرارهم) بودند، تا واپسین روزهای پر برکت خود همواره از ارادتمندان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند.

سوابق درخشان این استاد فقید دروس خارج حوزه علمیه تهران در مبارزه در خط مقدم علیه رژیم فاسد پهلوی قبل از انقلاب و عهده دار بودن مسئولیت های سنگین همچون نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، عضویت در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز،عضویت در مجمع تشخیص مصلحت تولیت مدرسه علمیه ایروانی (ره) تهران برگ زرینی است در زندگی این مجاهد خستگی ناپذیر.

خدمات آن مرحوم در عرصه علمی و تالیفات و تربیت طلاب و فضلاء در مدرسه علمیه ایروانی از حسنات ماندگار وی بشمار می آید و ضایعه فقدان ایشان بر حوزه علمیه تهران بسیار سنگین خواهد بود.

عاش سعیدا و مات سعیدا.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha