جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد رضا عصمتی

حوزه/ امام جمعه تربت حیدریه گفت: رویکرد دولت قبل نگاه به غرب بود و نتیجه ای برای کشور نداشت، اما دولت جدید به توانمندی داخلی اعتماد کرده که یک موفقیت بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تربت حیدریه، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، در آیین خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع نخبگان اشاره کرد و افزود: همه مردم ایران اسلامی نخبه هستند و باید از این نعمت الهی بهره ببرند و این نخبگی را در راه اعتلای ایران اسلامی بکار ببرند و هرگز خسته نشوند و این شکر نعمت نخبگی است.

وی تصریح کرد: شکر نعمت از سوی حاکمیت ان است که از نخبگان و مجموعه های دانش بنیان حمایت کرده و آنها را در مسیر تلاش و فعالیت کمک کند و از طرفی شکر گذاری آحاد مردم هم برای نخبگی آن است که به حاصل تلاش ها و مجاهدت نخبگان توجه کنند و چنانچه تولیدی توسط مجموعه های دانش بنیان انجام شده به آن توجه و استفاده کنند تا نخبگان مورد تشویق و حمایت قرار بگیرند.

خطیب جمعه تربت حیدریه گفت: تا جایی که تولید داخلی مناسب داریم باید از آن استفاده و از مشابهات خارجی آن صرف نظر تا در جوامع علمی پیشرفت کنیم و این از ویژگی های انسان منتظر در زمان ظهور است.

عصمتی بیان کرد: از آغاز ریاست جمهوری دولت سیزدهم ۱۰۰ روز گذشته و در این مدت موفقیت های حاصل شده، کما اینکه در دولت قبلی رویکرد نگاه به غرب نتیجه ای برای کشور نداشته، اما سیاست خارجی دولت جدید که با همسایگان ارتباط گرفته و به دنبال تعامل با آنهاست و سرنوشت کشور را به غرب خیانتکار نبسته یک موفقیت بزرگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha