پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / مراسم تشییع پیکر آیت الله مجتهد شبستری در قم

حوزه/ مرحوم آیت الله مجتهد شبستری در راه نهضت اسلامی امام خمینی(ره) علیه رژیم ستمشاهی و برپایی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزید و در این راه متحمل سختی های فراوان شد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پی ارتحال اندوهبار آیت الله محسن مجتهد شبستری (ره) پیام تسلیتی صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء
امام خامنه ای(مدظله العالی): این عالم بزرگوار از جمله موفق ترین روحانیون فعال در خدمات اجتماعی و هدایت عمومی و اداره‌ حوزه‌های علمیه در تهران و تبریز بودند. تلاش ها و زحمات ایشان در دوران طولانی امامت جمعه‌ تبریز فراموش نشدنی است و آثار ماندگار آن مرحوم در حوزه‌ علمیه‌ تهران و غیره موجب جلب رحمت الهی به ایشان است.
ارتحال اندوهبار عالم مجاهدآیت الله آقای حاج شیخ محسن مجتهد شبستری(ره) را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عالیقدر تقلید(دامت برکاتهم)، حوزه های علمیه بویژه حوزه علمیه قم، آذربایجان (بویژه تبریز) و تهران، مجمع نخبگان و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان، مجلس خبرگان رهبری، فرزندان برومند و فاضل و خاندان و شاگردان و ارادتمندان و مردم شریف تهران و مردم غیور آذربایجان تسلیت عرض می‌کنیم.
آن عالم وارسته و انقلابی در راه نهضت اسلامی امام خمینی(ره) علیه رژیم ستمشاهی و برپایی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزید و در این راه متحمل سختی های فراوان شد.
آن عالم ربانی در عمر پرتلاش خویش علاوه بر عضویت در مجلس خبرگان رهبری از بدو تأسیس، مسؤولیت های سیاسی و اجتماعی مهمی همچون سه دوره نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، عضویت در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران، نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامت جمعه تبریز، منشأ خدمات ارزشمندی بود.
خداوند آن فقید سعید را با اهل بیت(ع) محشور و به بازماندگان صبر و اجر عنایت فرماید.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha