دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
نشست ظرفیت شناسی حقوق در کنترل ازدواج هراسی

حوزه/ نشست علمی "ظرفیت شناسی حقوق در کنترل ازدواج هراسی" روز چهارشنبه هفته جاری از طرف مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر جواد ابراهیمی مدیر دفتر فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس،‌ هدف از برگزاری این نوع نشست های علمی را معاضدت فقهی و حقوقی به بدنه نظام قانونگذاری کشور در حل معضلات و مسائل کشور دانست و خاطرنشان کرد: در این نشست علمی که از سوی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود، حجت‌الاسلام و المسلمین فرج الله هدایت‌نیا مشاور گروه فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات اسلامی و عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مطالبی را پیرامون این موضوع ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: در ادامه آقای دکتر محمود حکمت‌نیا معاون وزیر دادگستری و عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و سرکار خانم دکتر فاطمه بداغی مستشار قضایی معاونت حقوقی قوه قضائیه به نقد و ارزیابی دیدگاه های دکتر هدایت نیا می پردازند.

گفتنی است: این نشست روز چهارشنبه سوم آذر ماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و علاقه مندان و دانش پژوهان می توانند به صورت مجازی و با استفاده از آدرس اینترنتی http://www.skyroom.online/ch/m.faghih۶۴/ezdevaj از این نشست علمی بهره ببرند.

دکتر ابراهیمی در ادامه گفت: به دلیل دستور العمل های بهداشتی، تنها میزبان حضوری تعداد محدودی از پژوهشگران در محل برگزاری نشست خواهیم بود لذا عزیزانی که مایل به حضور هستند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۱۹۱۳ اعلام آمادگی نمایند تا هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha