جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسین ملانوری

حوزه/ معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از سفر دو روزه معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور، به این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام ذاکر قاسم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز ، با تائید این خبر اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین حسین ملانوری ، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور، چهارشنبه این هفته به تبریز سفر می‌کند.

معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی اظهار کرد: برنامه‌های متنوع و متعددی برای سفر معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور به استان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: افتتاح دفتر مرکز آموزشهای کاربردی و مهارتی در آذربایجان شرقی، دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، شرکت در جلسه ستاد بحران حوزوی استان، جلسه با مبلغان برتر، جلسه با مدیر و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان، سرکشی از مبلغان و ... از برنامه های معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور است.

حجت‌الاسلام قاسم زاده خاطرنشان کرد: شناسایی و بررسی مشکلات و ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی حوزه‌های علمیه در آذربایجان شرقی با حضور معاونین تبلیغ استان از دیگر برنامه‌های معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در این سفر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha