پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسن عبدی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین، گفت: فرهنگ بسیجی که نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) و آرمانهای امام(ره) بوده، مطیع ولایت، حامی مردم و خاری در چشمان بد خواهان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسن عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تبلور و تکامل روحیه دفاعی در کشور، با باورهای جدید و به وجود آمدن مکتب مردم نهاد بسیج بودیم.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین ادامه داد: فرهنگ بسیجی نمود عینی خود را با حضور بهترین فرزندان این مملکت به صورت داوطلبانه در دفاع مقدس و سایر میدان‌های نیاز انقلاب اسلامی نشان داده است.

وی بیان کرد: با مروری بر تاریخ افتخار آمیز دفاع مقدس نشان می‌دهد، برتری ایران اسلامی در برابر نیروهای تا دندان مسلح رژیم بعثی عراق در کنار رشادت‌های نیروهای ارتش و سپاه به واسطه حضور داوطلبان بسیجی بود.

حجت الاسلام عبدی ادامه داد: بسیجیان از یک سو به علت روحیات خاص خود فضای سخت جنگ را تلطیف و نزدیک به فضای جامعه کردند، از طرف دیگر تمام اقشار جامعه را تمام ‌قد به پشتیبانی از فرزندان رزمنده خود کشاندند که باعث افزایش روحیه رزمندگان حاضر در جبهه‌ها گردید.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین گفت: بسیج تنها برای دفاع مقدس تشکیل نشده است، بلکه تشکیلات بسیج برای تمام صحنه‌های انقلاب و حفظ ارزش‌های نظام درعرصه‌های مختلف بوده که به خوبی توانست نقش خود را ایفا کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج بعد از دفاع مقدس در سایر عرصه‌ها نقش موثر خود را نشان داده؛ در حوادث طبیعی، کمک‌رسانی به ‌مردم آسیب‌دیده، سازندگی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم ، رسانه، مقابله با تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی، همه این‌ ها اهمیت نقش بسیج را اثرگذار کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اویسی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 1
    شهرستان هرسین دارای ظرفیتهای بالایی از جهات مختلف خصوصا فرهنگ دینداری و حامی انقلاب اسلامی که در دفاع مقدس نشان داده شد و با سابقه میزبانی علمای برجسته ای که آوازه کشوری داشته اند در صورت داشتن تدبیر و برنامه ریزی صحیح همرا هبا ارتباط مردمی مسئولین حوزوی می شود از خانواده های مستعد و با اصالت جوانانی را به حوزه جذب کرد.