سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان با اعلام حمایت از استاندار جدید، گفت: بازگشت نیروهای انقلابی به صحنه مدیریت کشور امید را در دل مردم زنده کرد.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: استان فرهنگی و ولایت‌مدار کردستان افتخار دارد که با رای قاطع به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و در واقع رای به گفتمان اصیل انقلاب پایبندی خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده و در سخت ترین شرایط از مسیر انقلاب و رهبری عدول نکرده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: امید است ان شاءالله با بازگشت نیروهای انقلابی به صحنه مدیریت استان کردستان بر اساس مدل مدیریت جهادی و پاسخ به خواسته ها و انتظارات به حق مردم، سرمایه اجتماعی کمرنگ شده که همانا رضایتمندی مردم می باشد به بهترین شکل ممکن تقویت گردد.

وی اظهار کرد: مردم نجیب و شریف کردستان انتظار دارند شعارهای ریاست جمهوری را در عمل مشاهده نموده و شیرینی و حلاوت آن را احساس کنند.

حجت الاسلام سادات ضمن حمایت از استاندار جوان و انقلابی کردستان، خاطرنشان کرد: اکنون همه ما و استاندار جدید کردستان وظیفه و ماموریت مشترکی داریم و تمام توان و ظرفیت نیروهای انقلابی استان برای خدمت به مردم در اختیا استاندار خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha