جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ب

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر رفتار محبت آمیز مدیران ادارات و نهادهای دولتی با مردم، گفت: شهرداران و مدیران دستگاه های دولتی با ارباب رجوع باید متواضعانه برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز سه شنبه سوم آذر۱۴۰۰ در مراسم تودیع و معارفه شهرداران آران و بیدگل و ابوزیدآباد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان با ایثار و فداکاری و گذشتن از جان، مال و مقام آخرت خودشان را خریدند.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید بسیجی وار باشد، اظهار کرد: بسیجیان هیچ موقع از میز و صندلی برای رسیدن به منافع شخصی استفاده نمی کنند، لذا مسئولی که میز و صندلی را وسیله رسیدن به منافع شخصی قرار دهد قطعا در گناه و معصیت غرق می شود .

امام جمعه آران و بیدگل، با تاکید بر رفتار محبت آمیز مدیران ادارات و نهادهای دولتی با مردم، ادامه داد: شهرداران و مدیران دستگاه های دولتی با ارباب رجوع باید متواضعانه برخورد کنند.

وی با بیان اینکه شهرداران و مسئولان نباید با مردم جناحی برخورد کنند، ادامه داد: مسئولان نباید وام دار هیچ گروه و جناح خاصی باشند و فقط باید وام دار نظام اسلامی ایران، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف جامعه باشند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه شهرداری آران و بیدگل از بن بست خارج کردن این شهرستان را در اولویت کاری قراردهد، ادامه داد: شهرداری و مسئولان راه و شهرسازی باید راهکارهای لازم را در تسریع اجرایی شدن جاده آران و بیدگل به گرمسار ارائه نمایند.

امام جمعه آران و بیدگل با قدردانی از خدمات احسان کوزه‌گر شهردار سابق آران و بیدگل، یادآور شد: خدماتی که شهردار سابق انجام داد در۳۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

حجت الا سلام سلیمانی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر محسن صانعی شهردار جدید آران و بیدگل، گفت: از شهردار جدید این شهرکه فردی دانشگاهی و از خانواده حوزه می باشد انتظار داریم ادامه دهنده راه شهردار قبلی باشد.

افراد غیرمسئول در کار شهرداران دخالت نکنند

جواد نایینی، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل هم به نقش بسیجیان در دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان آران و بیدگل در دفاع مقدس و پس از آن  خوش درخشید.

وی، با بیان اینکه بی سیم چی ها و بخشی از گردانهای خط شکن های جبهه های جنوب و غرب کشور را بسیجیان شهرستان آران و بیدگل تشکیل می دادند، ادامه  داد: در اکثر جبهه ها بیسیم چی های آران و بیدگلی با لهجه های بسیار زیبای دهی و محلی خودشان، فرماندهان و سربازان عراقی را سرگردان می کردند.

 نایینی به نقش شهرداران در تصمیم گیری  فعالیت های عمرانی و خدماتی اشاره و اظهار کرد: وقتی شورای اسلامی شهری شهردار را مکلف به انجام کاری می کند اجازه داده شود کار را جلو ببرد، چرا که شهردار باید پاسخگوی شورا باشد.

وی با بیان اینکه قدرت پاسخگویی از شهردار نباید گرفته شود، افزود: به عنوان یک آفت کشوری، گاهی بعضی از افراد غیرمسئول در کار شهرداران دخالت می کنند که این کار درست  و قانونی نیست .

در این مراسم با قدردانی از شهرداران سابق، آقایان محسن صانعی و احسان قندی به ترتیب به عنوان شهرداران جدید آران و بیدگل و ابوزید آبادمعرفی شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha