شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قرآن

حوزه/ مسئول گروه فعالیت های قرآنی دانشگاه قم بر لزوم تقویت بُعد خلاقیت در اجرای فعالیت های قرآنی در سطح دانشگاه های کشور تأکید کرد.

محمدعلی اسدتاش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اگر ما بتوانیم نسل جدید دانشگاهی را هر چه بیشتر و بهتر با معارف و علوم قرآنی آشناتر نماییم، قطعاً در معرفی سبک زندگی اسلامی موفق بوده ایم چرا که عصاره این سبک زندگی همانا کلام نورانی قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی افزود: منتهای مراتب در دنیای کنونی باید با توجه به دو بعد مهم نیازسنجی مخاطب و زبان روز به شکلی خلاقانه به اجرای فعالیت ها و برنامه های قرآنی بپردازیم به خصوص در مجامع دانشگاهی و ویژه دانشجویان که این مهم باید با جدیت بیش از پیشی دنبال شود.

مسئول گروه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم همچنین با اشاره به فعالیت های گروه قرآن و عترت این دانشگاه ها به مناسبت هفته گرامیداشت قرآن و عترت در دانشگاه ها گفت: برگزاری هم اندیشی کارشناسان قرآنی دانشگاه های سراسر کشور، برگزاری مسابقه قرآنی، همچنین تدارک میزگرد علمی نگاه علامه طباطبایی(ره) به روایات تفسیری و نیز برگزاری همایش نیاز انسان به انس و تدبر در قرآن کریم از جمله برنامه های دانشگاه قم در چنین ایام مبارکی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha