جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خسروپناه

حوزه/ دبیر علمی «همایش ملی علامه مصباح یزدی» از ارسال ۶۶ مقاله به این همایش خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، امشب در «همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی»‌ که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اندیشه اسلامی در قم برگزار شد، گفت: از سال گذشته مقرر شد که این همایش در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شود.

وی افزود: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و مراکز دیگر از جمله موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) نیز در برگزاری این همایش یاری کردند. پس از اعلام شورای عمومی ۶۶ مقاله دریافت شد و دو کتاب تخصصی به همراه ۱۹ مصاحبه علمی ملی و بین المللی به همراه ۲۴ کرسی علمی ترویجی و سه پیش همایش نیز در این خصوص برگزار شده است.

استاد حوزه بیان کرد: در این همایش نیز جمعی از اساتید بزرگ حوزه حضور دارند. همچنین یک میزگرد تخصصی نیز در این همایش برگزار می شود.

دبیر همایش ملی علامه مصباح یزدی، گفت: آیت الله مصباح یزدی که جزو موسسین گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه بود، حق بزرگی به گردن این مرکز دارد. شورای گروه علمی فلسفه و فعالان گروه فلسفه و دبیر اجرایی همایش تلاش بسیاری برای برگزاری این همایش انجام دادند.

وی گفت: خوشبختانه مقالات و مصاحبه های بسیار خوبی برای این همایش تهیه شده است و قطعا با انتشار آثار، اهل قلم از آثار گرانسنگ آن بهره مند می شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha