جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست مدیران مدارس علمیه استان اصفهان با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: متاسفانه با گذشته چندین دهه، استقلال حوزه علمیه اصفهان در دو چیز هنوز صورت نگرفته است، یکی بودجه و دوم مدارج علمی آن است که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به آن تاکید نشده و مشکلاتی را برای طلاب به وجود آورده است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، پیش از ظهر امروز در نشست مدیران مدارس علمیه اصفهان با گرامیداشت یاد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پور، مدیر مدرسه علمیه اقدمیه شهرضا، با بیان این که تشکیل بسیج از الهامات الهی به امام راحل بود، گفت: ابراز کرد: بسیج یادگار امام راحل است، حماسه های غرور آفرین بسیجیان را ارج می نهیم و امید داریم که مدال افتخار بسیجی بودن به همه ما عنایت شود.

وی بیان کرد: امام راحل بسیج را با هدف مشارکت عموم مردم برای حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و باورهای دینی پیش از جنگ تحمیلی تشکیل داد که امروزه برکات و دستاوردهای شجره طیبه بسیج را شاهد هستیم.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: این روزها اصفهان به جهت مشکلات زاینده رود درگیر مصائبی شد، البته لازم بود صدای العطش کشاورزان اصفهانی به گوش مسئولین برسد که رسانده شد و امیدواریم که موضوع آب به صورت عادلانه در کشور مدیریت شود.

وی افزود: یکی از مطالبات ما از نمایندگان مجلس اختصاص ردیف بودجه اختصاصی عمرانی و پژوهشی برای حوزه علمیه اصفهان همچون حوزه علمیه خراسان است، چنانچه این مهم رقم بخورد می توانیم کارکرد خود را افزایش دهیم و تحول آفرینی به معنای واقعی را در اصفهان آغاز کنیم.

حجت الاسلام باطنی عنوان کرد: با گذشت چند دهه، استقلال حوزه علمیه اصفهان در دو چیز هنوز صورت نگرفته است، یکی بودجه و دوم مدارج علمی آن است که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به آن تاکید نشده و مشکلاتی را برای طلاب حوزه علمیه اصفهان به وجود آورده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha