شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب

مدیر حوزه علمیه تهران در نامه ای به مدیران محترم مدارس علمیه استان، برگزاری حضوری کلاس ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزای حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، در نامه ای به مدیران مدارس علمیه استان تهران با تبریک هفته مبارک بسیج و تشکر از زحمات جهادی مدیران و طلاب در دوران سخت شیوع کرونا آورده است: با توجه به انجام واکسیناسیون توسط اکثر مدیران، اساتید و طلاب محترم و فراهم شدن شرایط برگزاری کلاسها به صورت حضوری و ضرورت جلوگیری از لطمات جبران‌ناپذیر فعالیت‌های حوزوی غیرحضوری و بعد از تجربه موفق برگزاری کلاسها در برخی مدارس علمیه استان در ماه گذشته و بر اساس مصوبه شورای حوزه علمیه استان تهران از روز شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ کلیه کلاسهای درس حوزه استان به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

لذا لازم است مدیران محترم ضمن فراهم نمودن شرایط برگزاری کامل فعالیت ها به صورت حضوری و با توجه به نکات ذیل اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

۱- رعایت کامل آیین نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک همچنان الزامی است و مدیران محترم مسئول نظارت بر این امر مهم می باشند.

۲- فقط عزیزانی که به انجام واکسیناسیون اقدام نموده اند می توانند در مدرسه و کلاس های درس حاضر شوند.

۳- اگر چنانچه برخی از عزیزان هنوز فرصت تزریق واکسن را پیدا ننموده اند از امروز ۱۵ روز فرصت دارند که به انجام واکسیناسیون اقدام نمایند و در این مدت با نظارت معاونین آموزش ضمن استفاده از فایل کلاس‌ها و ارائه تقریرات درس ها را ادامه دهند و بعد از گذشت ۱۵ روز چنانچه اقدام به تزریق واکسن ننمایند حق شرکت در کلاس را نخواهند داشت و نسبت به غیبت یا مرخصی تحصیلی آنها تصمیم گیری خواهد شد.

۴- در صورت نیاز به اعزام تیم تزریق واکسن به مدارسی که تعداد معتنابهی واکسن نزده دارند، ظرف مدت ۵ روز به مسئول امور طلاب استان اطلاع داده شود.

۵- در موارد خاص نسبت به افرادی که دچار بیماری شده یا بیماری‌های زمینه‌ای دارند با پیشنهاد و تایید مدیران محترم و تایید معاونت آموزش استان شرکت مجازی در کلاسها و ارائه تقریرات مانعی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha