شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان و بیانات خویش، دشمن را معرفی کرده اند، نباید از دشمن اصلی غفلت کنیم و در این امر باید شهید مدرس الگوی همه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده، امروز در خطبه های نماز جمعه میاندوآب که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بسیج، خط شکن و لشکر مخلص خداست که هر کجا انقلاب و نظام نیاز داشته، در صحنه حاضر بوده است.

وی اضافه کرد: اشتغال یکی از مهم ترین خواسته های بسیجیان و جوانان است و از مسئولان می خواهیم که با انصاف و عدالت رفتار کرده و به اشتغال بسیجیان که با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را دارند، بها دهند و این گونه نباشد که نیروهای مخلص و جهادی را کنار زده و دیگری را انتخاب کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان این که شهید مدرس در مقابل تمام سیاست های استکباری و استبداد یک تنه ایستادگی کرد، افزود: شهید مدرس مردمدار بود و همیشه پای صحبت های مردم می نشست و همزمان که در مجلس فعال بود به مردم نیز خدمت می کرد و دشمن و دوست را می شناخت و استکبارستیز به معنای واقعی بود.

وی با بیان این که متاسفانه دشمن شناسی عده ای ضعیف است و در ۲۰ دقیقه برجام را تصویب کردند، و مردم ثمری از آن را ندیدند، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان و بیانات خویش، دشمن را معرفی کرده اند، نباید از دشمن اصلی غفلت کنیم و در این امر باید شهید مدرس الگوی همه باشد.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان این که شهید مدرس استقلال طلب و ساده زیست بود، تصریح کرد: شهید مدرس، نمونه یک انقلابی در عمل بود و از افراد سالم حمایت و در مقابل تهدیدات از اصول و مواضع خویش عقب نشینی نکرد و دین خود را به دنیای دیگری نفروخت، اما متاسفانه عده ای نتوانستند دوست و دشمن را تشخیص بدهند و برای سلفی گرفتن با یک بیگانه دست و پا می شکستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha