پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید ذبیح الله عالی

حوزه/ شهید ذبیح الله عالی در نامه ای به کارگزینی سپاه ساری درخواست کسر از حقوقش را کرده بود.

به خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در جمع روحانیون و طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: گذشت و چشم پوشی از مال دنیا برای بسیاری از ما امری سخت است زیرا زرق و برق زندگی بسیاری از ما را از معنویات دور ساخته است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بنابراین کسانی که بتوانند از تعلقات دنیوی دور شوند باید این امر را نعمتی خدادادی بدانند، هستند افرادی که برای ارتقا جامعه اسلامی و نظام همواره در میدان جهاد و عمل حضور دارند.

استاد حوزه در ادامه اظهار کرد: در دوران مقدس بسیاری از رزمندگان تنها به خاطر اسلام و انقلاب در جبهه ها حضور داشتند و این یک فرهنگ متعالی بود که رزمندگان از خود نشان دادند.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: چندی پیش در فضای مجازی نامه یکی از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس خطاب به کارگزینی سپاه ساری را دیدم که درخواست و متن آن انسان را منقلب می کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: در نامه این رزمنده به کارگزینی سپاه ساری آمده بود:

«بسمه تعالی

به: کارگزینی سپاه ساری

از: پاسدار عملیات ذبیح الله عالی

موضوع: کسر نمودن حقوق ماهیانه

محترماً به عرض می‌رسانم چون اینجانب دارای چهار هکتار زمین زراعتی آبی و خشکه می‌باشم و دارای درآمد زیاد می‌باشد و همین طور حقوق من زیاد می‌باشد. لذا درخواست می‌نمایم که در اسرع وقت از حقوق ماهیانه من حدود دو هزار تومان کسر نمائید. خداوند همه ما را خدمتگزار اسلام و امام قرار بدهد.»

وی تصریح کرد: نامه شهید عالی گویای روحیه انقلابی فرزندان این سرزمین بود که باید منش این عزیزان که فرزندان روح الله بودند برای همه مسئولان نصب العین باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه همه ما در قبال جامعه اسلامی و این نظام مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: هر کسی جایگاهی باید در قبال جامعه احساس مسئولیت کند. باید خود را حافظ بیت المال و اموال دیگران بداند.

حجت الاسلام محمودی گفت: امیدواریم که دولت بتواند با روحیه فسادستیزی، ریشه مفسدان اقتصادی که با اعمال خود به دنبال خدشه وارد کردن به چهره این نظام هستند را بخشکاند البته در این مسیر باید همه با دولت تعامل و همراهی داشته باشیم.

 شهیدی که درخواست کسر حقوقش را کرده بود + نامه

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha