پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
طلاب حوزه علمیه خو.اهران استان قزوین

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره آموزشی کارورزی انجمن زن و خانواده ویژه خواهران مبلغ لرستانی ،خبر داد.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد اعلام کرد: دوره کارورزی انجمن زن و خانواده با هدف کنترل آسیب های اجتماعی و پاسخگویی به شبهات و سؤالات در حوزه نقش زن در خانواده، ویژه خواهران مبلغ حوزه علمیه خواهران لرستان، برگزار می شود.

وی ادامه داد: خواهران طلبه و مبلغه شرکت کننده در این دوره، کارگاه آموزشی تبلیغ و پاسخگویی به شبهات نقش زن در خانواده را گذرانده و اکنون در سطح ادارات، مدارس، نهادها و دستگاههای اجرایی استان برای تبلیغ اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: دوره کارورزی انجمن زن و خانواده به مدت ۳۶۰ ساعت برای خواهران طلبه و مبلغ تا ۱۵ آذرماه در جلسات مختلف تبلیغی در اماکن مختلف، برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان با بیان اینکه انجمن زن و خانواده در حوزه علمیه خواهران لرستان و همچنین در همه مدارس علمیه خواهران این استان راه اندازی و ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد این انجمن ها ارتقا دانش تبلیغی مبلغان برای پاسخگویی به شبهات نقش زن در خانواده و اجتماع در راستای استحکام بنیان خانواده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha