جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار استاندار خوزستان با جناب آقای علم

حوزه/ استاندار خوزستان، بر لزوم توجه به اقامه نماز در مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: تبیین وجوب اقامه نماز در بین نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌توان بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی را با گسترش فرهنگ نماز کنترل و برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، در دیدار با آقای علم، مسئول ستاد اقامه نماز خوزستان، اظهار کرد: توجه به فریضه نماز در مدارس و دانشگاه‌ها به عنوان بخش مهمی از جامعه ضروری است.

وی، با بیان اینکه ضرورت دارد نسل جوان را بیشتر با فرهنگ نماز آشنا کرد افزود: تبیین وجوب اقامه نماز در بین نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌توان بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی را با گسترش فرهنگ نماز کنترل و برطرف کرد.

استاندار خوزستان، با اشاره به آثار تربیتی نماز در دانش آموزان و دانشجویان بیان کرد: توجه به نماز در میان دانش آموزان و دانشجویان به رشد معنوی و شخصیتی آنها در کنار رشد علمی کمک می‌کند.

خلیلیان، با بیان اینکه در کشورهای اسلامی به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است اضافه کرد: یکی از اقدامات مهمی که از سوی مدیران و دست اندرکاران نماز به عنوان یک وظیفه ذاتی باید مورد توجه قرار گیرد نهادینه کردن این فریضه الهی در سطح جامعه و محور قرار دادن همه کارها بر پایه نماز است.

وی در پایان، ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت مساجد تصریح کرد: فعالیت در حوزه فرهنگ نماز را وظیفه خود می‌دانیم و معتقدیم این امر باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا شکوفا شده و در سطح جامعه به عینه دیده و لمس شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha