پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اجلاسیه شهدای روحانی استان ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: شهدای روحانی با جهاد علمی و عملی خود ، لحظه ای در دفاع از قرآن و عترت کوتاهی نکردند، اما متاسفانه نقش آنان در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس مغفول مانده و به طور کامل تبیین نشده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، در اجلاسیه شهدای روحانی استان ایلام ، اظهار داشت: روحانیت شیعه در طول تاریخ مشعل دار هدایت و پاسدار فرهنگ اهل بیت (ع) بوده و شهدای روحانی با جهاد علمی و عملی خود، لحظه ای در دفاع از قرآن و عترت کوتاهی نکردند و خداوند متعال خریدار آنان شد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: شهدای روحانی پرچم شهادت و ایثار را برافراشتند ؛آنها در دوران دفاع مقدس مبلغ معرفت دینی و خداشناسی و موجب حماسه آفرینی رزمندگان اسلام بوده اند که متاسفانه نقش آنان در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس مغفول مانده و به طور کامل تبیین نشده است.

وی افزود: روحانیون استان ایلام در موقع جنگ تحمیلی، در عرصه های مختلفی از جمله خط مقدم، تبلیغی و فرهنگی نقش داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در پایان تصریح کرد: زحمات دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان قابل تقدیر است و امیدواریم برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان و کنگره ملی سه هزار شهید استان با اقدامات و برنامه های انجام شده، موجب ایجاد فضای شهید و شهادت در استان و در بین نسل جوان امروز شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha