شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علوی گرگانی

حوزه / حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: در شرایط امروز دشمنان تلاش می کنند ایران اسلامی به موفقیت نرسد ولی با اراده معنوی و الهی که خداوند به ملت ایران داده است نسل جوان افتخار آفرینی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: به لطف خدا ناوگروه ۷۵ ارتش در اقیانوس اطلس حضور پیدا کرد و با موفقیت این موضوع انجام شد که شایسته تقدیر و افتخاری برای نظام اسلامی است.

معظم له افزودند: در شرایط امروز دشمنان تلاش می کنند ایران اسلامی به موفقیت نرسد ولی با اراده معنوی و الهی که خداوند به ملت ایران داده است نسل جوان افتخار آفرینی می کند.

ایشان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان کردند: خداوند در قرآن کریم می فرماید حق تعالی با اهل تقوا و نیکوکاری است و اگر نسل جوان توجه به خداوند داشته باشند و از او کمک بخواهند قطعا موفق می شوند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی عنوان کردند: نظام جمهوری اسلامی نظام مستحکمی است و با توطئه های دشمن شکست نمی خورد چون در همه زمینه ها خدا را مدنظر قرار می دهد.

معظم له حرکت در مسیر رضای الهی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کردند: هرکسی که در زندگی خود خدا را در نظر بگیرد همه چیز دارد و در مقابل کسی که از خدا غافل شود هیچ چیزی ندارد و شکست می خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha