سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ دوره دانش افزایی مدیران و معاونین تهذیب مدارس علمیه اهواز

حوزه/ دوره دانش‌افزایی مدیران و معاونین تهذیب مدارس علمیه اهواز، با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین عالم زاده نوری، معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، دوره دانش‌افزایی مدیران و معاونین تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور در محل سالن اجتماعات دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، ضمن خیرمقدم به مدیران و معاونین تهذیب، لازمه تقویت علمی طلاب را اجرای فعالیت‌های تهذیبی برشمرد و بر لزوم استمرار جلسات اخلاق در سطح مدارس علمیه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این کارگاه در راستای همفکری و تبادل نظر برای اجرای بهتر برنامه‌های کلان معاونت تهذیب است، گفت: امید است با همفکری و تضارب آراء مدیران مدارس، تلاش کنیم به‌صورت همسان بنیان‌های اخلاقی و رفتاری طلاب را ارتقاء دهیم.

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، گفت: یکی از موضوعاتی که به‌عنوان چالش پیش روی مدیران مدارس علمیه قرار گرفته، اتفاقی است که موضوع کرونا برای مدارس، طلاب و اساتید ایجاد کرده و طبیعتاً در سبک مدیریتی ما باید ایجاد تحولاتی شود که بتواند این دوره را خوب مدیریت و پیشرانی مدارس را شکل داد.

وی گفت: متأسفانه با حاکم شدن فضای کرونایی در جامعه آسیب‌هایی گریبان گیر طلاب شده که یکی از آن‌ها استفاده بی‌رویه و بی‌مورد از فضای مجازی است؛ به همین دلیل باید تلاش کرد با مدیریت صحیح از این وضعیت بیرون آمد.

پس از سخنان مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور به‌صورت مشروح در رابطه با اقدامات پیش روی معاونت مربوطه سخنرانی کرد.

لازم به ذکر است در پایان این کارگاه، هر یک از مدیران و معاونین تهذیب نظرات و پیشنهادات خود را به‌صورت جداگانه مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha