جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم اربعین شهید نوروزی مدافع امنیت

حوزه/نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دستگاه های قضایی خواستارم با کسانی که شبکه برق و لوله‌های آب را قطع و به ترانس برق تیراندازی می‌کنند به شدت برخورد شود.

به گزارش خبرگزار حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، اربعین شهید مدافع امنیت موسی نوروزی در روستای بردله از توابع بخش دیشموک با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده های شهدا، ائمه جمعه دهدشت، چاروسا و دیشموک و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه مردم باید قدرشناس خانواده شهدا باشند، اظهار کرد: از زمان به وجود آمدن این جهان دو جبهه الهی و غیر الهی به وجود آمدند که عده‌ای عاشق و پیرو دین و مذهب و عده‌ای هم جاهل و نادان راه خود را به بیراهه ادامه دادند.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: امام در برابر استکبار ایستاد و جهان استکبار در ابعاد مختلف برنامه‌هایی را برای تخریب نظام و انقلاب در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد تضعیف ایران اسلامی با انواع توطئه ها و حربه‌ها وارد میدان شد، عنوان کرد: شهدا برای ما عزت آفریدند و با توطئه‌های دشمنان مقابله کردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان بدانند هر جریانی که درصدد تخریب امنیت این ملت باشد با دستان پرقدرت نیروهای انتظامی و نظامی متلاشی خواهند شد و شکست می‌خورند.

وی تصریح کرد: جوانان ما با رهبری مقام معظم رهبری برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام با دشمن مقابله می‌کنند و امروز دشمنان از این رهبری و مردم بصیر انقلابی می‌ترسند.

حسینی در ادامه گفت: وقتی پایگاه نظامی عین الاسد موشکباران شد و پهپاد پیشرفته آمریکایی توسط جوانان این مرز و بوم مورد هدف قرار می‌گیرد و به زمین هدایت می‌شود، همه باید بدانند که ملت ایران با انسجام و ایمان بر هر مشکلی فائق می‌شود.

وی با اشاره به موج سواری دشمنان بر برخی مشکلات همچون مشکل آب زاینده رود، عنوان کرد: دشمن از برخی مشکلات در ایران سوء‌ استفاده کرده و با حضور در بین اعتراض‌کنندگان ناامنی به وجود می‌آورد و با حملات رسانه‌های خود درصدد ناامید کردن مردم است.

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: دشمنان در مسائل منطقه‌ای شکست خوردند که نمونه آن پیروزی‌های مقاومت در لبنان، غزه، سوریه است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خوشحال بودن پدر شهید نوروزی از شهادت فرزندش، عنوان کرد: این پدر شهید در صحبت‌های خودش می‌گوید اگر ۴ فرزندم را در راه امام و انقلاب از دست بدهم ناراحت نیستم.

وی با اشاره به اینکه منطقه شهید داده دیشموک شایسته برخی کارهای خلاف نیست، عنوان کرد: آنهایی که دست به چنین کارهایی می‌زنند شرمشان از این شهدا باشد و دست از این کارها بکشند.

وی ادامه داد: کسانی که شبکه برق را قطع می‌کنند، لوله‌های آب را قطع می‌کنند و به ترانس برق تیراندازی می‌کنند، به حرمت شهدا دست از این کارهای خلاف بردارند.

حسینی با تاکید بر برخورد دستگاه قضایی با چنین افرادی، عنوان کرد: از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خواستار برخورد با ناامن کنندگان امنیت مردم هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha