جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری

حوزه/ دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد نزاع های قومی و مذهبی در ایران، گفت: مرزهای جبهه مقاومت اکنون تا بیخ گوش رژیم صهیونیستی گسترش پیدا کرده و اسرائیلی که زمانی شعار «نیل تا فرات» را سر می داد در پشت دیوارهای بتنی محصور و پنهان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، امروز پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در راستای وحدت و وفاق بیشتر بین روحانیون اهل سنت و تشیع فعالیت می کند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: مردم کُرد در طول تاریخ همواره نشان داده اند که مرزدارانی غیور و دلیر هستند و این مهم برای ایران اسلامی عزت و افتخار به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلی برای مردم کُرد در کشور نداریم، افزود: متاسفانه در حال حاضر شاهد مشکلاتی برای مردم کُرد در کشورهایی همانند عراق، سوریه و ترکیه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری اظهار کرد: مردم کردستان با تقدیم شهدای بسیاری همانند شهید ماموستا شیخ الاسلام، ماموستا عالی و ماموستا حیدر فهیم عشق به وطن و کشور را نشان داده اند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امنیت مرزهای غربی ایران به نوعی مدیون مردم کُردزبان است؛ مردمانی سخت کوش و مجاهد که همواره پاسداران دفاع از این آب و خاک هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن به دنبال القا ناامیدی در کشور است، تاکید کرد: دشمنان با برنامه های تفرقه افکنانه خود به دنبال ایجاد نزاع قومی و مذهبی در کشورند، ولی با وجود بصیرت ملت ایران هرگز نمی توانند به این نیت پلید خود برسند.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری بیان کرد: دشمنان همواره به دنبال ایجاد تفرقه و دودستگی در کشورهایی همانند ایران، سوریه، عراق و... هستند، ولی با وجود مدافعان حرم و جبهه مقاومت دشمنان در این پروژه استعماری خود ناکام مانده اند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه مرزهای جبهه مقاومت اکنون تا بیخ گوش رژیم صهیونیستی گسترش پیدا کرده است، گفت: امروز اسرائیلی که زمانی شعار «نیل تا فرات» را سر می داد در پشت دیوارهای بتنی محصور و پنهان شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha