جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شعیب صالحی

حوزه/امام جمعه بندرخمیر گفت: تحقق همه اهداف گام دوم انقلاب با انگیزه و همتی محقق می شود که در جوانان مومن و انقلابی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرخمیر اظهارداشت: ۱۲ آذر روز جهانی معلولان است؛ قضای الهی بر این است که عده‌ای از فرزندان ما با معلولیت جسمی و گاهی ذهنی مواجه می‌شوند؛ خانواده‌های دارای فرزند معلول باید توجه داشته باشند، چرا که معلولیت فرزندانشان می تواند امتحان آنها در دنیا باشد.

وی افزود: مسئولان نیز باید نسبت به معلولین توجه ویژه خصوصاً در بحث جذب و بکارگیری آن ها داشته باشند.

امام جمعه بندرخمیر بیان کرد: ۱۶ آذر قیام دانشجویی شکل می گیرد و در طول سالهایی که از انقلاب اسلامی گذشته، حضور امیدآفرین دانشجویان در گذرگاه‌های حساس علمی و پژوهشی و نگاه جهادی آنها موجب شده است بسیاری از مشکلات مرتفع شود.

وی عنوان کرد: در آغاز گام دوم انقلاب رهبر حکیم و فرزانه انقلاب ترسیمی از دستاوردهای دهه نخست انقلاب داشته و آرمان‌های مهم و اهداف کلان و راهبردی برای نظام اسلامی را ترسیم کرده اند و عمده مسئولیت را بر دوش جوانان قرار داده اند.

حجت الاسلام صالحی در پایان گفت: قرار بود در بندر خمیر در زمینه دریا و بهره مندی از ظرفیت دریا برای مردم ظرفیت های خوبی ایجاد شود، اما اقدامات، آینده خوفناکی برای زیست بوم شهرستان ترسیم می کند؛ مسئولین شهرستان و استان اگر احیاناً اثری از حیات و حضور خود بر کرسی مسئولیت می بینند اجازه ندهند با کم کاری اداره بنادر، دریا مبدل به زباله‌دان صنعتی و محل دپوی صنایع آسیب زا شود.

امام جمعه بندر خمیر اظهار کرد: آنچه ما از مسئولین می‌خواهیم پیگیری احداث مجتمع بندری اولاً به تملک خود شهرستان و نیز ایران عزیز باشد و ثانیاً متعلق به صنایع سبک شهرستان باشد و عواید حضور این مجتمع به مردم این شهرستان برسد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha