چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عبادی زاده

حوزه/امام جمعه بندرعباس، همسرآزاری را یکی از آسیب های بحران زا در خانواده ها دانست و گفت: خانواده ای که در آن اخلاق حاکم نباشد تبدیل به جهنم می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس گفت: خانواده مسئله بسیار مهمی در جامعه اسلامی است و توجه به بنیان آن امری ضروری است متاسفانه بسیاری از خانواده ها مهارت حل مشکلات خود را ندارند.

وی افزود: والدین در بحث حل مشکلات خانواده مهارت های لازم را کسب کنند؛ اتکا به خشونت به هیچ عنوان راه مناسبی نیست که گاهی می بینیم خانواده ها به آن متوسل می شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: در ازدواج باید انگیزه ها الهی شود، چرا که ازدواج با انگیزه های مادی ایجاد مشکل می کند؛ افراد نباید در انتخاب های خود پول را در نظر بگیرند بلکه اخلاق و دیانت وجوه بسیار مهمی تر در انتخاب همسر هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه همسرآزاری به یکی از آسیب های جدی در جامعه تبدیل شده است و بحران آفرینی می کند؛ آقایان باید نسبت به این امر توجه بیشتری داشته باشد، چرا که قدرت آنها بسیار بیشتر از بقیه اعضای خانواده است؛ بدانید که بد اخلاقی آفت زندگی است و موجب سست شدن بنیاد خانواده ها می شود. به واقع در خانواده ای که اخلاق حاکم نباشد آن خانواده و حیات اعضای آن تبدیل به جهنم می شود.

وی در ادامه موضوعاتی همچون اقتدار نیروی دریایی ارتش، ناتوانی آمریکایی ها از دفاع از خودشان در خلیج فارس، تنش های آبی و بحران آب و ضرورت سعه صدر مردم، لزوم ریشه کن کردن حقوق های نجومی در کشور را مطرح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha