جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه مشترک

حوزه/ نشست مدیر خدمات اجتماعی؛ پیشگیری و درمان آسیب‌های حوزه‌های علمیه با مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام وحدتی آراسته مدیر خدمات اجتماعی؛ پیشگیری و درمان آسیب‌های حوزه‌های علمیه با مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه‌ به موضوعاتی از جمله، شرح وظایف دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه، پایلوت یک جریان انقلابی در مبارزه با آسیب‌ها و ارائه خدمات اجتماعی کشور در قم، همکاری‌های همه جانبه بین همه ارگان‌ها و ادارات در کنار هم و همسو، پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری، پیشنهاد تشکیل کارگروه یا کمیته‌ای بصورت متمرکز جهت هماهنگی و همکاری‌های بیشتر بین قسمت‌های مرتبط و ادارات و... اشاره شد.

در ادامه این جلسه غریب مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم، اشاره‌ای به نوع فعالیت‌ها و دغدغه‌های اصلی موجود در جامعه کرد و در پایان در خصوص تشکیل کارگروه همکاری با موضوع مسائل فرهنگی و اجتماعی استان ابراز علاقه نشان داده و برای تشکیل آن پیشنهاد راه اندازی داد و بنا شد این کمیته در ذیل مدیریت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری راه اندازی و شروع به کار کند.

گفتنی است: پس از تصویب شورای راهبری جمعیت حوزه؛ جلسه کمیته تصمیم گیری جهت برگزاری همایش بزرگ جمعیت توسط نهادهای عالی حوزه و همچنین برگزاری همایش نخبگانی جمعیت پس از عنایت مدیر حوزه‌های علمیه با مشارکت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و دفتر مقام معظم رهبری توسط مدیریت خدمات اجتماعی؛ پیشگیری و درمان آسیب‌ها در دفتر اجتماعی و سیاسی برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خطیر IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    سلام این جلسه با مدیر ورزش و امور جوانان استان قم بوده است با تشکر