جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: پیوند بین امت و ولایت را رابطه ای ناگسستنی است و می توان با اطاعت از رهبری بر مشکلات ناشی از تحریم ها غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در نشست بصیرتی اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: پس از ۴۲ سال از انقلاب اسلامی دشمنان اسلام هنوز رابطه بین امت و ولایت را در ایران اسلامی درک نکرده اند و به همین علت دستگاه های محاسباتی آنها علیرغم برآوردهای صحیح در برخی حوزه ها، توان برآورد تحلیل عظمت انقلاب اسلامی را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس که ایران در برابر نظام سلطه ایستادگی کرد در حقیقت عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آورد و رزمندگان اسلام با الهام از فرهنگ عاشورا در برابر دشمنان ایستادند و استقامت را معنی کردند.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان با بیان اینکه فضای امروز جامعه ما، فضایی انقلابی است و با تداوم این روند آسیبی به کشور وارد نخواهد شد، خاطرنشان کرد: دلیرانی همچون شهید حججی یکی از رویش های جدید انقلاب است که توانست با صلابت و شجاعت تمام در برابر دشمن زبون و حقیر در قربانگاه عشق ظاهر شود و عاشورای دیگری بیافریند.

وی ادامه داد: شهیدان هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و از عزیزترین سرمایه خود که جان خود بود، گذشتند تا این امنیت و آرامشی که در جامعه مشهود است جاری و ساری شود.

حجت الاسلام علی بخشی ادامه داد: امروز رهبری و ولایت سرباز می‌خواهد، سرباز یعنی گوش به فرمان بودن؛ شهید سلیمانی گوش به فرمان رهبر انقلاب بود و همه عمرش را به پای اعتقادش گذاشت.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: پیوند بین امت و ولایت را رابطه ای ناگسستنی است و می توان با اطاعت از رهبری بر مشکلات ناشی از تحریم ها غلبه کرد؛ اگر نگاه ها معطوف به ولایت باشد راه رستگاری را پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha