پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: جلوگیری از گرایش های خشونت آمیز و متعصبانه برای نجات پاکستان از مشکلات شدید اقتصادی و بی ثباتی ضروری است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری فاجعه سیالکوت که در آن یک نفر به شکل وحشیانه کشته شد را به شدت محکوم کرد و گفت: جلوگیری از گرایش های خشونت آمیز و متعصبانه برای نجات کشور از مشکلات شدید اقتصادی و بی ثباتی ضروری است. گروه های متعصب و خشن به اسلام و هویت میهن عزیز آسیب جدی وارد کرده است.

وی در واکنش به این فاجعه تاکید کرد: فاجعه سیالکوت یکی از بدترین موارد اضافه شده به فصل های تاریک تاریخ پاکستان خواهد بود که پیامدهای آن در قالب واکنش شدید بین المللی ادامه خواهد یافت. یکی از شهروندان کشوری که هر ساله کمک های فوق العاده ای در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه بیماری های چشم به پاکستان می کند به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده است و هر پاکستانی از این فاجعه شرمنده است. و همچنین افزایش احساس ناامنی در کشور همه را نگران کرده است.

وی اظهار داشت: ضمن اتخاذ تدابیر سختگیرانه برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی، توطئه های خارجی نیز باید در نظر گرفته شود. عناصر ضد ملی درگیر تاکتیک های جدیدی برای فرو بردن پاکستان در بحران هستند. چنین رفتار وحشیانه ای با یک خارجی می تواند ممنوعیت ورود سرمایه گذاران خارجی به پاکستان را توجیه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha