شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محفوظ مشہدی

حوزه/ پیر سید محفوظ مشهدی گفت: نهادهای دولتی در مهار گروه های افراطی شکست خورده اند. اگر اقدامات به موقع انجام می شد، چنین وضعیتی به وجود نمی آمد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» پیر سید محمد محفوظ مشهدی رئیس جمعیت علمای پاکستان(شاخه سواد اعظم) فاجعه سیالکوت را شکست دولت و نهادهای دولتی دانست و گفت: نهادهای دولتی در مهار گروه های افراطی شکست خورده اند. اگر اقدامات به موقع انجام می شد، چنین وضعیتی به وجود نمی آمد. ما خواستار آن هستیم که علاوه بر بررسی علت های این حوادث، در مورد عدم موفقیت نهادهای دولتی برای کشف چگونگی قتل یک مهمان خارجی در حضور پلیس توسط اوباش نیز تحقیق شود. با آتش زدن بدن این شخص، هتک حرمت شد که اسلام به هیچ وجه چنین اجازه ای را نمی دهد.

مولوی محفوظ مشهدی تصریح کرد: در اسلام جایی برای کشتار ناعادلانه وجود ندارد و بزرگترین ظلم این است که از شایعات نادرست برای متهم کردن آن شخص به کفرگویی استفاده شده است. وقتی به جای رجوع به عدالت، اجرای قانون در دست برخی گرفته شود، حوادث غیرانسانی مانند حادثه کارخانه سیالکوت رخ می دهد که کشور را نیز به بدنامی می کشاند. این حادثه وحشتناک است به همین خاطر پاکستان، در سطح بین المللی تحقیر شده است. دولت باید مجرمان واقعی را به شدت مجازات کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha