دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست فصلی روحانیون مستقر ارومیه با مدیران تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: با توجه به حملات دشمن در همه زمینه ها به فرهنگ و دین، می طلبد روحانیون از روش های نوین تبلیغی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام منصور امامی، روز یکشنه در نشست هم اندیشی روحانیون مستقر آذربایجان غربی که در مسجد حاجی خان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به ضرورت استفاده روحانیون از روش های تبلیغ جدید اظهار داشت: در عصری قرار داریم که دشمن از همه جهات دین و فرهنگ ما را با شیوه های نوین ومختلف مورد هجمه قرار داده است و این امر می طلبد ما روحانیون نیز از علوم جدید و فن آوری های مختلف برای تولید محتوا و مقابله با نقشه های دشمنان بپردازیم.

وی افزود: در این برهه حساس دشمنان با علم به قدرت کشور عزیزمان ایران در همه عرصه ها، فرهنگ و دین را هدف قرار داده و به زعم خود تلاش می کنند تا با القای فرهنگ پوچ و بی بندوبار غربی به باورهای دینی و اعتقادات مردم ضربه وارد کرده و جوانان و نوجوانان را از دین دور کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: روحانیون مستقر سفیران فرهنگی بین مردم هستند.

وی ادامه داد: چهار رویداد مهم حماسه نهم دی، ایام فاطمیه، گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی، را پیش رو داریم که بهترین فرصت است برای شما روحانیون تا ضمن تبیین توطئه های دشمنان، موضوعات و حقایق این رویدادها را برای مردم بیان کنید.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام سجاد بیگی راهیار استانی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به بیان مشکلات روحانیون مستقر و ارائه راهکارهای توانمندسازی آنها در عرصه تبلیغ پرداخت.

در ادامه نیز هر کدام از روحانیون مستقر به بیان مشکلات و پیشنهادات خود در جهت پیشبرد اهداف سازمان تبلیغات اسلامی و نشر هر چه بهتر معارف دینی پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha