جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اکنون فرصت بسیار مغتنی ایجاد شده برای اینکه بتوانیم با نگاه به درون مسائل را حل کنیم، هرکس کوتاهی کند پیش خداوند مسئول است،

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس که با حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، در سالن شهید قدوسی دادگستری فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه در یک جنگ نابرابر از نظر فرهنگی قرار داریم، اظهار کرد: عرصه جنگ نرم و شبیه خون فرهنگی است و هرکسی این نکته را باور نداشته باشد در عمل خود دچار اشتباه خواهد شد.

وی اظهار کرد: حضرت امام راحل راه پیروزی در مقابل دشمن را به ما نشان داده اند و آن باهم بودن است؛ باهم بودن کلید پیروزی ملت ایران است. مقام معظم رهبری نیز می فرمایند باید جبهه باشید یعنی با یکدیگر و باهم باشید.

به گفته امام جمعه شیراز چندین سال پس از تحریم دشمنان اکنون بی بی سی اعلام کرده است که اقتصاد ایران بزرگ است، همان سخنی که مقام معظم رهبری فرموده اند، اما برخی انگار پنبه در گوش خود کرده اند؛ باید ولایت خداوند، اهل بیت(ع) و لایت امام خامنه ای را پذیرفت، بنابراین تولی کار را درست خواهد کرد.

وی در خصوص فرهنگ و تبلیغ نیز عنوان کرد: گروه های مختلف فعالان تبلیغی و فرهنگی با یکدیگر یک نحو اعتلاف داشته اند، اما می توان ان را قوی تر کرد، اکنون مجموعه های عظیم فرهنگی وجود دارند که باید زیر پرچم مقام معظم رهبری و طبق منویات معظم له عمل کنند تا هرچه قوی تر به راه خود ادامه دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر به برادری و ولایت توجه داشته باشیم، تمام کارها درست خواهد شد،؛ باید به آنچه خدای متعال تدبیر می کند خوشحال باشیم، اگر به وظیفه خود عمل کنیم ما بقی کارها نیز انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون فرصت بسیار مغتنمی ایجاد شده برای اینکه بتوانیم با نگاه به درون مسائل را حل کنیم، هرکس کوتاهی کند پیش خداوند مسئول است، از این رو ان شاءالله همه گروه ها و مجموعه های فرهنگی و تبلیغی از حجت الاسلام قانع مدیرکل جدید تبلیغات فارس حمایت کرده و برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنیم.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام محمدصادق محرابی، حجت الاسلام حسن قانع به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان فارس معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha