جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جورج قرداحی وزیر رسانه لبنان

حوزه/ جورج قرداحی وزیر مستعفی رسانه لبنان گفت:من اولین کسی نیستم که جنگ علیه یمن را بیهوده و پوچ توصیف کرد و مسئله ای که مرا ناراحت کرده این است که من به عنوان یک دوست این قضیه را به عربستان گفتم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جورج قرداحی وزیر مستعفی رسانه لبنان در اولین گفت‌وگوی خود بعد از استعفا در یک برنامه تلویزیونی با بیان آنچه اتفاق افتاد ضامن بازگشت روابط با عربستان سعودی نیست، گفت: اسقف اعظم مسیحیان لبنان از من خواست که استعفا دهم و من از او پرسیدم، مگر اشتباهی مرتکب شدم؟ او گفت خیر. بعد گفتم: تا کی تسلیم دیکته دیگران شویم؟

من اولین نفری نیستم که جنگ علیه مردم یمن را پوچ دانستم

وی در بخش دیگر گفت‌وگو اشاره کرد: من اولین کسی نیستم که جنگ علیه یمن را بیهوده و پوچ توصیف کرد و مسئله ای که مرا ناراحت کرده این است که من به عنوان یک دوست این قضیه را به عربستان گفتم. پیشتر هم در مصاحبه های مختلفی این را گفتم و محمد بن سلمان را به توقف جنگ دعوت کردم.

قرداحی تصریح کرد: پیشتر به محمد بن سلمان گفتم شجاعانه برای ایجاد صلح با یمن اقدام کند و به این جنگ پایان دهد.

وزیر مستعفی رسانه لبنان با تأکید بر اینکه من در کنار حق هستم و تلاش کردم که از آن دفاع کنم، افزود: در همین راستا از مقاومت به دلیل دفاعش از جنوب لبنان و جرود عرسال و حتی به خاطر اینکه به سوریه رفت و از لبنان دفاع کرد، حمایت کردم.

قرداحی با بیان اینکه موضع و رابطه اش با سوریه همچنان تغییر نکرده است، گفت: تمامی اعراب و جهان به سمت سوریه باز می گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha