جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جورج قرداحی وزیر رسانه لبنان

حوزه/ جورج قرداحی وزیر رسانه لبنان در مصاحبه ای گفت: من استعفایم را اعلام می کنم؛ چراکه لبنان از جورج قرداحی مهم تر بوده و منافع لبنانی ها از موقعیت وزارتی بااهمیت تر است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جورج قرداحی وزیر رسانه لبنان در کنفرانس مطبوعاتی که در دفتر خود برگزار شد، گفت: چند ماه قبل از انتخاب من به عنوان وزیر رسانه، با من مصاحبه ای انجام گرفت. در آن اظهاراتم در مورد یمن، قصد اهانت به کسی نداشتم و تنها صادقانه و از صمیم قلب خواستار توقف این جنگ شدم.

وی افزود: در پی این اظهارات رسانه های لبنانی و برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی به من حمله کرده و اظهارات من را جنایت علیه عربستان سعودی قلمداد کردند و به سرعت این حمله به کشور های حاشیه خلیج فارس و رسانه های آن منتقل شد.

قرداحی در بخش سخنان خود تصریح کرد: من استعفایم را اعلام می کنم؛ چراکه لبنان از جورج قرداحی مهم تر بوده و منافع لبنانی ها از موقعیت وزارتی بااهمیت تر است، لذا تصمیم گرفتم که این وزارت را کنار بگذارم و در خدمت وطنم باشم.

وزیر رسانه لبنان اشاره کرد: جنگ یمن که تمامی این بحران را برای ما به وجود آورد، هرگز تا ابد ادامه نخواهد داشت و روزی خواهد آمد که همه طرف های درگیر بر روی میز مذاکره می نشینند و با هم دست می دهند و توافقنامه صلح امضا می کنند. امیدوارم آن روز بیاد آورند که مردی از لبنان برخاست و از روی محبت به یمن و مردم آن خواستار توقف این جنگ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha