جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ورزش طلاب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مومنی از برگزاری مرحله نهایی هفتمین جشنواره ورزشی طلاب حوزه علمیه اصفهان با عنوان «جام شهید سلیمانی» خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی، معاون تهذیب وتبلیغ حوزه علمیه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: هفتمین جشنواره ورزشی طلاب حوزه علمیه اصفهان با هدف ایجاد شور و نشاط در بین طلاب و در راستای تقویت سلامت جسمانی و آمادگی بدنی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره با توجه به شرایط کرونایی به صورت محدود و فقط در چهار رشته رزشی دو میدانی، تیراندازی، تنیس روی میز و دارت برگزار می شود، تصریح کرد: علت انتخاب این رشته ها قالب انفرادی آنها است که در وضعیت شیوع بیماری کرونا مناسب تر است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اینکه از سال گذشته تحصیلی کلاس ورزش و تست ورزش به صورت عمومی برای همه طلاب سطح یک حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود، گفت: این کلاس های نرمش و ورزش در راستای طرح رشد و تعالی تدوین شده در حوزه علمیه اصفهان است که به سلامت جسمانی طلاب می پردازد.

وی با اشاره به اینکه طلاب حوزه علمیه اصفهان زیر نظر بالغ بر ۱۵ مربی ورزش در طول سال ورزش و نرمش می کنند، خاطرنشان کرد: هفتمین جشنواره ورزشی حوزه علمیه اصفهان با استقبال خوب طلاب مواجه شد، که براین اساس، ۳۰۰نفر از طلاب درمرحله مقدماتی این دوره از جشنواره شرکت کردند.

حجت الاسلام مومنی در پایان اظهارداشت: مرحله فینال «جام شهید سلیمانی» هفتمین جشنواره ورزشی طلاب حوزه اصفهان پنج شنبه هفته جاری از صبح تا عصر در مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان با حضور منتخبان مرحله مقدماتی در سطح مدارس علمیه برگزار می شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha