جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 مصطفی ملایی

حوزه/ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم بر لزوم حمایت از جریان تولید فیلم و سریال درباره شهدای مدافع حرم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مصطفی ملایی طی سخنانی در جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اهمیت و ضرورت تبیین و معرفی سیره و سبک زندگی شهدا برای عموم جامعه ابراز داشت: بی شک همت و تلاش در مسیر روایتگری سیره شهدا آن هم به خصوص در بستر هنر و رسانه یکی از ضروری ترین مسایل امروز جامعه ماست که به هیچ وجه نباید از آن غفلت شود.

وی با تأکید بر لزوم ساخت فیلم‌هایی در رابطه با معرفی مدافعان حرم و به ویژه شهدای این راه عزیز گفت: از هنرمندان دعوت می‌کنیم که در این زمینه اقدام کرده و فعالیت اساسی و جدی داشته باشند و البته اعلام می داریم که باید از جریان تولید فیلم و سریال در خصوص شهدای مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت حمایت لازم به عمل آید.

حجت الاسلام مرتضی استقامت، دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم نیز با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: به هر میزان که می‌توانیم باید در راستای معرفی شهدا تلاش نموده و این عزیزان را برای آحاد جامعه به خصوص نسل جوان معرفی کنیم.

وی افزود: گلزار شهدای مدافعان حرم حقیقتاً در غربت است و متأسفانه کسی هم جوابگو نیست و باید در این زمینه همت کرده تا جایی که می‌توانیم تلاش داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha