جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سفیران رضوان

حوزه/ مسئول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران گفت: همایش تقدیر از سفیران رضوان؛ مبلغین فعال در عرصه معرفی حوزه های علمیه خواهران و جذب داوطلبان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد ادهمی با اشاره به راه اندازی ۴۵۱ کانون رضوان در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، اظهار داشت: این کانون ها به منظور معرفی حوزه به عموم مردم و ثبت نام طلاب توانمند، مستعد، دارای بیان مناسب و خوش ‌برخورد مدارس علمیه به عنوان سفیر رضوان جهت تبلیغ چهره به چهره و دعوت مخاطبین به شرکت در فراخوان پذیرش حوزه های علمیه خواهران راه اندازی شده است.

وی افزود: در این کانون ها، تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ طلبه خواهر مبلغ و خوش استعداد به عنوان سفیر رضوان مشغول فعالیت هستند و با شرکت در جمع های مؤمنانه، مراکز و تشکل های مردمی استان ها و شهرستان ها جهت تبیین راه و رسم طلبگی، برنامه‌های حوزه خواهران و دعوت مخاطبین به شرکت در فراخوان پذیرش فعالیت می کنند.

مسئول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران از همایش تقدیر از این سفیران همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) خبر داد و گفت: مقدمات برگزاری این همایش با سخنرانی آیت الله محمد باقر تحریری، تولیت حوزه علمیه مروی تهران تدبیر شده است.

آقای ادهمی خاطرنشان کرد: این همایش ساعت ۹:۳۰ روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰ در سالن همایش های آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود و به صورت زنده نیز از طریق لینک http://live.whc.ir/marasem پخش خواهد شد.

وی در پایان افزود: همایش تقدیر از سفیران رضوان، پایان عملیات پذیرش حوزه های علمیه خواهران برای سال گذشته و شروع این عملیات برای سال تحصیلی جدید خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهناز زمانی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    سفیران رضوان کاربسیارعالی ست جهت جذب سربازخوب براامام زمان وبازتاب بسیارعالی داشت ان شاءالله این طرح واین سعادتی که نصیب ماشد همچنان ادامه داشته باشه
  • مهناز زمانی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    طرح سفیران رضوان کاری بسیارجذاب وعالی بود اینکه سعادت پیداکنید سربازی براامام زمان جذب کنی انصافابازتابش توجامعه فوق العاده بود