یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا

حوزه/ آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در اندیکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا با حضور جمع کثیری از عشایر غیور بختیاری و علمای این خطه در شهرستان اندیکا برگزار شد.

در این مراسم حجج‌اسلام والمسلمین «بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان»، «حاجتی، مسئول مدرسه علمیه امام رضا(ع) اندیکا» و جمعی از ائمه جمعه شهرستان‌های استان خوزستان، مسئولین شهرستان، اساتید و طلاب شهرستان اندیکا نیز حضور داشتند.

آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا برگزار شد

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام بلندی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) اندیکا، ضمن خیرمقدم به حاضرین اظهارداشت: مدرسه علمیه امام رضا(ع) با خون‌دل‌ها و زحمات بسیاری بنا شده و برای ادامه‌ حیات پربرکت خود نیاز به حمایت‌های جدی هم از مسئولین مربوطه و هم مردم شهرستان دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام سید علی اکبر موسوی، بیان داشت: مدرسه علمیه امام رضا(ع) اندیکا، به مدد اهل‌بیت و حمایت‌ها و رهنمودهای حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی و مدیریت حجت‌الاسلام بلندی زاده، یک مدرسه علمی، تبلیغی جهادی و کارآمد بوده و طلاب این مدرسه همواره در عرصه‌های اجتماعی خصوصاً در زلزله‌ی اخیر دوشادوش مردم بوده‌اند.

آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا برگزار شد

در بخش دیگر این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، عنوان داشت: لباس روحانیت لباس اقامه‌ی دین بوده و روحانیت در دوران غیبت پرچم دین را برافراشته‌اند.

وی در ادامه خطاب به طلابی که ملبس به لباس روحانیت می‌شوند، بیان کرد: عالم عامل بودن، ساده زیستی و در بین مردم بودن از ملزومات لباس روحانیت بوده همچنین اخلاق و رفتار و منش یک روحانی اخلاق و رفتار و منش اهل‌بیت باشد.

آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا برگزار شد

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم ۶ نفر از طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) به دستان حجج‌اسلام والمسلمین «موسوی فرد» و «حاجتی» معمم شدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    1 1
    حجت الاسلام بلندی فردی انقلابی و مردمی و دوستدار جوانان میباشد خدا حفظشون کنه