سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
معتمدی

حوزه/ حجت الاسلام معتمدی از برگزاری نمایشگاه کتاب امسال استان به صورت مجازی برای اولین بار در سطح کشور، با تخفیف ۴۰ درصدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان به صورت مجازی خبر داد.

وی بیان کرد: پانزدهمین نمایشگاه مجازی کتاب استان روز شنبه ۲۰ آذرماه با حضور استاندار اصفهان و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: نمایشگاه کتاب یکی از فرایندهای ترویج مکتب اهل بیت(ع) و راهکاری برای افزایش سرانه مطالعه است.

وی افزود: نمایشگاه مجازی کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار در سطح کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود. این نمایشگاه با تخفیف ۴۰درصدی برای مردم فرهنگ دوست استان از ۲۰ تا ۲۶ آذرماه برگزار می شود و ۲۴ ساعته در دسترس است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های جنبی در کنار برگزاری نمایشگاه کتاب همچون نشست نقد کتاب، رونمایی از کتاب و تجلیل از مؤلفین برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای حداقل ۳ برنامه‌ جنبی در هر شهرستان اجرا می شود گفت: در نهایت ۱۰۰برنامه جنبی مجازی و فیزیکی در سطح استان همراه با نمایشگاه مجازی کتاب برگزار می شود.

حجت الاسلام معتمدی تاکید کرد: نمایشگاه حضوری کتاب در مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان نیز هفته آتی برگزار می شود.

وی توضیح داد: برای نمایشگاه کتاب امسال، نزدیک به ۵۰۰میلیون تومان یارانه درنظر گرفته شده است که چنانچه تمام شود از آن پس خریداران کتاب فقط می توانند با ۲۰درصد تخفیف خرید کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: حضور آثار حوزوی همچون آثار علمی آیت الله العظمی مظاهری و دیگر نهادها و ناشران حوزوی نیز در نمایشگاه امسال کتاب استان برنامه ریزی شده است.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان مجازی برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha