جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بزرگداشت شهید دستغیب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس گفت: رایزنان جمهوری اسلامی در وین باید ضمن مقابله با زیاده‌خواهی‌های طرف غربی، بر استیفای حقوق ملت ایران در مذاکرات تأکید داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دستغیب، با اشاره به اینکه امسال چهلمین سالگرد شهادت شهید دستغیب است، اظهار کرد: برگزاری مراسم شهید دستغیب نشان از این دارد که ما در قبال ایشان وظیفه داریم.

وی در ادامه با تصریح اینکه دشمن در جنگ تحمیلی در صدد این بود که ملت ایران دست از این انقلاب و حرکت دینی خود بردارند، اضافه کرد: ۴۰ سال از شهادت شهید دستغیب گذشته است، یک بار دیگر باید ثابت کنیم که هرچه دشمن ظلم می کند با همه مشکلات دست از دین و دیانت خود بر نخواهیم داشت.

به گفته امام جمعه شیراز باید به ارزش های دینی و خون شهدا احترام بگذاریم و مردم ما با صدای بلند اعلام کنند که هرکاری دشمن کند، سر دین معامله نمی کنیم کاری که اکنون می خواهند در وین محل برگزاری جلسات در خصوص تحریم ها می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام، گفت: رایزنان جمهوری اسلامی در وین باید ضمن مقابله با زیاده‌خواهی‌های طرف غربی، بر استیفای حقوق ملت ایران در مذاکرات تأکید داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا به ما نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و باید مسیر آنان را طی کنیم، مسیری را که با امام راحل پیمان بسته‌ایم ادامه می دهیم این نشانه تقوا است شاید زمینه ای باشد که خدای متعال به ما رحم کند و باران رحمت را نازل کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha