چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ مراسم اهداء جهزیه به زوج های جوان به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س)

حوزه/ فرماندار قم با اشاره به اهمیت خانواده در جامعه اسلامی گفت: دشمن مهم‌ترین رکن جامعه یعنی خانواده را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرتضی حیدری بعدازظهر پنج‌شنبه در آیین بهره‌برداری از ساختمان جدید دارالایتام کوثر و اهدای جهیزیه به نوعروسان که در قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که یکی از اقدامات ارزشمند انسانی و دینی در حال انجام است.

وی ادامه داد: حمایت از کودکان بی‌سرپرست در کنار اهدای جهیزیه به افراد کم‌بضاعت اقدامات بسیار پسندیده‌ای است که امروز به همت مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل و تلاش‌های آیت‌الله میرعظیمی در حال انجام است.

حیدری توجه به سیره و راه اهل‌بیت (ع) را مهم برشمرد و افزود: کمک‌های مؤمنانه و حمایت از افراد بی‌سرپرست بخشی از وظیفه‌ای دینی ما است که امروز شاهد انجام آن هستیم.

وی با بیان این که دشمن مهم‌ترین رکن جامعه یعنی خانواده را هدف قرار داده است، تصریح کرد: در یک جامعه خانواده بیش از هر چیزی اهمیت دارد به همین علت هجمه‌های دشمنان خانواده را هدف قرار داده است.

فرماندار قم با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد: حجاب را در جامعه باید رعایت کنیم چرا که رعایت حجاب و عفاف موجب تحکیم خانواده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha